خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

رئیس‌جمهور مجاهدی خستگی‌ناپذیر در راه خدمت به مردم بود

رئیس‌جمهور مجاهدی خستگی‌ناپذیر در راه خدمت به مردم بود
کد خبر : ۱۴۸۳۳۹۰

شهردار شیراز طی پیامی درپی شهادت شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان که درراه خدمت‌رسانی به مردم به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران، مجاهدی خستگی‌ناپذیر درراه خدمت و تعالی ایران اسلامی بود.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

امروز ایران و ایرانیان در سوگ شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور ایران آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان که درراه خدمت‌رسانی به مردم به درجه رفیع شهادت نائل شدند، عزادار و سیاه‌پوش هستند. شهید جمهور سر بر شانه‌های سرخ شهادت گذاشت و روایت بودنشان و داغ جان‌سوز پرواز ابدی‌شان به وسعت یک تاریخ در اندیشه و اذهان ملت و جهانیان آزادی‌خواه حک خواهد شد. 

رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران، مجاهدی خستگی‌ناپذیر درراه خدمت و تعالی ایران اسلامی بود، خدمتی به وسعت یک ایران از کوچک‌ترین روستاها تا کلانشهرها، از دریای خزر تا خلیج همیشگی فارس، از رشته‌کوه‌های سر برافراشته زاگرس در غرب و سیستان سرافراز در شرق، شهادت ایشان و هیئت همراه نیز در مسیر خدمت، سفرهای استانی و گفتگوی بی‌واسطه با ملت بود. یادگاران گران‌بها و ارزشمند سفر شهید جمهور به استان فارس و شیراز در اذهان مردم این خطه از ایران سربلند باقی خواهد ماند و همواره سر بر آستان ارادت این شهید بزرگوار خواهیم داشت.

با قلبی آکنده از اندوه و با تألم خاطر اعلام می‌دارم ما در مجموعه مدیریت شهری شیراز با تأسی به اندیشه، کلام و کردار شهید آیت‌الله رئیسی بیش‌ازپیش خدمتگزار شهروندان خواهیم بود و نام و یاد ایشان را با خدمت‌رسانی روزافزون زنده نگه خواهیم داشت.

شهادت خادم الرضا، شهید جمهور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر «عج»، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، هیئت دولت، خانواده آن شهید والامقام و تمام ایرانیان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. برای آن شهید عزیز و همراهان گران‌قدرشان علو درجات و برای بازماندگان و تمام مردم ایران صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز