خبرگزاری کار ایران

دریابیگی:

مهم‌ترین خواسته جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت است

مهم‌ترین خواسته جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت است
کد خبر : ۱۴۹۳۴۳۱

یک فعال کارگری گفت: انتخابات یک اصل و مانند ناموس است. مهم‌ترین خواسته و مطالبه جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده، امنیت شغلی، معیشت و زندگی آبرومندانه برای کارگران و‌ بازنشستگان بر اساس قانون و اجرای صحیح ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی  و افزایش قدرت خرید، اجرای قانون اساسی و قانون الزام برای درمان رایگان ، کاهش تورم و یک کلام  تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت است.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی در نشست تبیینی انتخابات پیش روی ریاست جمهوری که با حضور مسئولین، نمایندگان و فعالان کارگری و بازنشستگان استان برگزار شد، گفت: انتخابات یک اصل و مانند ناموس است و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به معنای شادی ارواح طیبه شهدا و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آسایش مردم و همچنین کوتاه شدن رابطه فقر و غنا ایت.

این فعال کارگری با اشاره به اعتقاد عملی کامل خود به اسلام، قرآن و عدالت افزود: همواره سعی کرده ام در مسیر خدمت و حمایت از مستضعفین گام های موثری بردارم و این اعتبار و جایگاه و تکریم برای قشر شریف کارگر و بازنشسته مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

وی ضمن انتقاد از مدیران و مسئولانی که همواره کارگران و بازنشستگان را از یاد برده‌اند، تصریح کرد: افرادی که در این چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی به تصدی و سمت های مدیریتی رسیده اند، کارگران و بازنشستگان را از یاد برده‌اند، در صورتی که همین اعتبارشان را از نام مستضعفین و کارگران دارند اما قدمی شایسته برای این قشر شریف و عزیز برنداشته‌اند و تحولی  در شان آنان ایجاد نکرده اند و در مقابل مشکلات و‌ معیشت کارگران، متاسفانه بعضی از آنان ضد کارگران بوده اند.

دریابیگی با اشاره به برهه حساس سیاسی کشور و در پیش رو بودن انتخابات، بیان داشت: کارگران و بازنشستگان بابد در مقوله مشارکت حداکثری بسیج شوند و پای کار بیایند و‌ یکدل و یکصدا برای اعتلا و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی همواره سعی در تضعیف ایران اسلامی دارند، گفت: کارگران به هیچ وجه تحت تاثیر رسانه‌های معاند و فضاسازی کذب آنان قرار نگیرند تا بین برادران و خواهران جامعه اسلامی به بهانه های مختلف تفرقه ایجاد نشود.

این فعال کارگری تصریح کرد: مهم‌ترین خواسته و مطالبه جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده، امنیت شغلی، معیشت و زندگی آبرومندانه برای کارگران و‌ بازنشستگان بر اساس قانون و اجرای صحیح ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی  و افزایش قدرت خرید، اجرای قانون اساسی و قانون الزام برای درمان رایگان ، کاهش تورم و یک کلام  تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت است.

وی در پایان به طور رسمی حمایت جامعه کارگری  و بازنشستگی را از مسعود پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری قاطعانه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز