خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی ارتش خبر داد؛

برگزاری ششمین جشنواره گوهرهای فاطمی به میزبانی ارتش

برگزاری ششمین جشنواره گوهرهای فاطمی به میزبانی ارتش
کد خبر : ۱۲۵۳۳۷۳

امیر سرتیپ محمد محمودی در نشست خبری ششمین دوره جشنواره گوهرهای فاطمی نیروهای مسلح گفت: ششمین جشنواره گوهرهای فاطمی روز ۲۱ تیر ماه در مرکز همایش‌های شهید عمانی، مرکز پشتیبانی نیروی زمینی ارتش همزمان با روز عفاف و حجاب برگزار خواهد شد

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش و دبیر ششمین جشنواره گوهرهای فاطمی نیروهای مسلح در نشست خبری این جشنواره که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: عفاف و حجاب به طور صریح در آیات قران کریم مورد تاکید قرار گرفته و رعایت آن موجب حفظ و انسجام خانواده می‌شود و سستی در این‌باره اضمحلال جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) درباره حجاب و عفاف تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف می‌تواند تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) باشد.

دبیر ششمین جشنواره گوهرهای فاطمی با اشاره به سیاست‌گذاری حجاب و عفاف در دستگاه‌های مختلف گفت: در تمامی دستگاه‌ها و مراکز فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیاست‌ها، برنامه‌های و اقداماتی درباره حجاب و عفاف در حال انجام است و ارتش ولایتمدار نیز از این جریان مستثنی نیست.

وی افزود: نیروهای مسلح در راستای گسترش عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با تاکید بر آموزه‌های انقلابی و اسلامی جشنواره‌ای را در سال ۸۸ طرح‌ریزی کردکه در این راستا ششمین دوره توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

امیرسرتیپ محمد محمودی با اشاره ثبت روز عفاف و حجاب در تقویم کشور، اظهار داشت: ستاد اجرایی این جشنواره از یکسال پیش با مشارکت ارتش، سپاه، فرماندهی انتظامی، وزارت دفاع و نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده و ششمین جشنواره گوهرهای فاطمی فردا ۲۱ تیر ماه در مرکز همایش‌های شهید عمانی، مرکز پشتیبانی نیروی زمینی ارتش همزمان با روز عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

وی با بیان اهداف این جشنواره گفت: هدف نیروهای مسلح  در برگزاری این جشنواره لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبین در جنگ فرهنگی و شناختی است. در کنار گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در بین همه اقشار نیروهای مسلح، هدف بعدی ارتقای سطح همکاری و هماهنگی بین سازمان‌های نیروهای مسلح در تبلیغ، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف است.

دبیر ششمین جشنواره گوهرهای فاطمی، با اشاره به محورهای این جشنواره، گفت: این جشنواره در چهار "محور عفاف و حجاب، جهاد و ایثارگری"، "عفاف و حجاب، دانش و پژوهش"، "عفاف و حجاب، فرهنگ و هنر" و "عفاف و حجاب، خلاقیت و نوآوری" برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مخاطبان این جشنواره کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آنها در سطح تمامی سازمان‌های نیروهای مسلح است. شعار محوری ششمین دوره جشنواره گوهرهای فاطمی به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عفاف و حجاب گوهر فاطمی، شکوه‌بندگی، فرهنگ ایرانی است.

امیرسرتیپ محمد محمودی با اشاره انتشار فراخوان‌ها در همه سازمان‌های نیروهای مسلح گفت: پس از برگزاری جشنواره‌های درون سازمانی در تمامی رده‌ها، 285 اثر برای دبیرخانه ششمین دوره جشنواره ارسال شد و از این تعداد ۵۱ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده است.

معاون اجرایی ارتش گفت: هدف اصلی و کلی برگزاری این جشنواره‌ها حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است. همچنین در این جشنواره از خانواده معظم شهدایی که در وصیت‌نامه و تاکیدات خود به موضوع حجاب و عفاف پرداخته‌اند، تقدیر خواهد شد

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز