خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

فال حافظ متولدین هر ماه - سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر : ۱۴۸۳۹۰۷

فروردین

رابطه عاطفی تو خیلی خوب داره پیش میره و تو از این بابت خیلی خوشحالی و به خودت افتخار میکنی. به همین روال ادامه بده و برای عشقت تلاش کن، اما ازش توقع زیادی نداشته باش و بذار که همه چی به طور طبیعی پیش بره. یه فرصت شغلی هم برات پیش میاد که باید توش صادقانه حرف بزنی و واقعیت ها رو بگی. اگه این کارو بکنی، موفق میشی و به چیزی که میخوای میرسی. یه مشکلی تو زندگیت هست که به زودی حل میشه. یه نفر میاد و کمکت میکنه که این مشکل رو حل کنی. پس اصلا نگران نباش و غصه نخور. فقط یادت باشه که قدر داشته هاتو بدونی و همیشه شکرگزار باشی. اینجوری زندگی شیرین تری خواهی داشت. تو داری به یه نفر زیادی فکر میکنی و نگران حالشی. میخوای بهش کمک کنی، اما اشتباه میکنی. اصلا نگرانش نباش، چون حالش خوبه. امروز مراقب باش که کسی رو با حرفات اذیت نکنی و  بهش زخم زبون نزنی.

اردیبهشت

چرا یه وقتایی که باید یه کاری بکنی و یه جوری به بقیه واکنش نشون بدی، فقط می ایستی و نگاه میکنی؟ تو تو یه سری رابطه هایی هستی که بهت آسیب میرسونن. بهتره که خودتو از این رابطه ها دور کنی. فقط کافیه که خودت باشی. اینجوری همه چی به بهترین شکل ممکن پیش میره و به همه آرزوهات میرسی. یه پیشنهاد هم بهت شده که باید ترس هاتو کنار بذاری و باهاش روبرو بشی. اگه این کارو نکنی، هیچ وقت نمیتونی بفهمی که چی درسته و چی غلط. تو یه آدم خوش شانس هستی و به زودی یه عالمه پول به دستت میرسه. یه خبر غیرمنتظره هم تو کار و شغلت میشنوی که خیلی خوشحالت میکنه. تو یه ایده خیلی خلاقانه تو شغلت داری که میتونی ازش استفاده کنی و یه عالمه پول به دست بیاری. فقط کافیه که یه ذره تلاش کنی و دست به کار بشی. یه نفر هست که خیلی دوستت داره و همیشه حواسش بهت هست. قدرشو بدون و ازش تشکر کن. به زودی یه جشن بزرگ برگزار میشه که خیلی بهت خوش میگذره.

خرداد

امروز یه روز عالیه که از روزمرگی ها دور بشی و یه کم به خودت استراحت بدی. خیلی وقته که داری یه جور زندگی میکنی و یه کار ثابت رو انجام میدی. اما حالا وقتشه که یه تغییر اساسی تو زندگیت بدی. باید بتونی تو یه مدت خیلی کوتاه یه عالمه تغییر ایجاد کنی. فقط اینجوریه که میتونی تو کارت پیشرفت کنی و به چیزی که میخوای برسی. یکی از دوستات رفتارشو باهات عوض کرده. به جای اینکه هی اصرار کنی که مثل قبل باهات رفتار کنه، بهتره که یه کم ازش فاصله بگیری و بذاری که خودش رو جمع و جور کنه. تو رابطه عاطفیت یه عالمه فرصت خوب برات پیش میاد. مراقب باش که این فرصت ها رو از دست ندی. قبل از اینکه هر تصمیمی بگیری، خوب در موردش فکر کن و همه جوانب رو بسنج. اینجوری یه تصمیم درست میگیری و پشیمون نمیشی.  امروز یه سال پر از عشق و محبت و صفا و صمیمیت برای تو خواهد بود. هر روز که میگذره، امیدت به آینده بیشتر میشه.

تیر

ذهنت پر از سواله و هی داری به این ور و اون ور فکر میکنی. برای اینکه از این حال در بیای، باید با بقیه بیشتر حرف بزنی و ازشون کمک بگیری. ذهنت رو هم باز بذار و سعی کن که اتفاقات رو از زوایای مختلف نگاه کنی. اینجوری میتونی یه جواب خوب برای سوالاتت پیدا کنی، فقط کافیه که از حقیقت نترسی و باهاش روبرو بشی. شاید شنیدن حقیقت یه کم تلخ باشه، اما به نفعت هست. اگه نسبت به اطرافیانت حس خوبی نداری، بهتره که یه مدت تنها باشی و با خودت خلوت کنی. مطمئن باش که حالت فردا بهتر میشه. یه اتفاق تو کارت میفته که یه کم نگرانت میکنه، اما غصه نخور، چون این اتفاق به نفعت هست. تو خونتون یه اتفاق خیلی خوب میفته که همه رو خوشحال میکنه. نذرت رو هم ادا کن که حاجت روا بشی. به جای دوستای منفعت طلب، با آدمای با صفا و یک رنگ دوست شو. اینجوری حالت خیلی بهتر میشه.

مرداد

امروز اصلا روز خوبی برای همکاری با بقیه نیست. بهتره که تنهایی کاراتو انجام بدی. تو خیلی برای خودت محدودیت قائل میشی و به خاطر همین خیلی وقت ها از انجام کارها سر باز میزنی. اما باید یه کم جسارت به خرج بدی و از خودت مطمئن تر باشی. مثلا اگه یه چیزی تو ذهنت هست، بدون رودربایستی بگو. مهمتر از نظر بقیه، نظر خودته. تو رابطه عاطفیت یه مشکلی پیش اومده که باید باهاش روبرو بشی. اگه ازش فرار کنی، فقط اوضاع بدتر میشه. تو یه دعوای خانوادگی هم باید حواست باشه که عصبانی نشی و خودت رو کنترل کنی. آروم باش و سعی کن که با منطق مشکل رو حل کنی. یکی از اطرافیانت یه مشکلی داره که باید درکش کنی. باهاش مهربون تر و صبورتر باش و بهش سخت نگیر. هیچ وقت به هیچ چیز ناامیدانه نگاه نکن. همیشه به خدا ایمان داشته باش و مطمئن باش که همه چی درست میشه.

شهریور

امروز حسابی احساس تنهایی میکنی و دوست داری یه جوری به دنیا نگاه کنی که تا حالا نگاه نکردی. اما این کار یه کم سخته. تو این شرایط بهتره که از آدمایی که بهشون اعتماد داری کمک بگیری. یه موضوعی ذهنت رو مشغول کرده بود که امروز بالاخره میتونی یه جواب درست و حسابی برایش پیدا کنی. تو یه عالمه توانایی داری، اما انگار خودت خبر نداری. بهتره که اعتماد به نفست رو بالا ببری و دنبال جایی باشی که لایقش هستی. یکی از دوستات به کمکت احتیاج داره. اگه بتونی بهش کمک کنی، ثوابش رو هم میبری. یه سفر کاری هم برات پیش میاد که حتما باید بری. این سفر خیلی به نفعت هست و یه عالمه سود داره. یه مهمونی هم دعوت میشی و با یه عالمه آدم جدید آشنا میشی. باهاشون خوش میگذرونی و دوستای جدیدی هم پیدا میکنی. این دوستای جدید به دردت میخورن و میتونن تو زندگی بهت کمک کنن.

مهر

یه مشکلی داری که فکر میکنی نمیتونی تنهایی حلش کنی. چرا با دوستات حرف نمیزنی؟ مطمئنم که یه عالمه ایده خوب بهت میدن و میتونن کمکت کنن که مشکلت رو حل کنی. امروز هیچ کاری غیرممکن نیست و تو میتونی از پس هر کاری بر بیای. از این فرصت استفاده کن و به آرزوهات برس. اگه با کسی قرار ملاقات داری، سعی کن که افکار منفی رو از خودت دور کنی و با اعتماد به نفس حرفاتو بزنی. روزای خیلی خوبی تو زندگیت شروع شده. مواظب باش که وقتتو هدر ندی و ازش به بهترین شکل ممکن استفاده کنی. برای یه کار جدید برنامه ریزی کردی، اما عجله نکن و با صبر و حوصله همه مراحلشو انجام بده. به زودی یه شغل خیلی خوب پیدا میکنی که با شخصیتت هم خیلی جوره. اوضاع زندگیت خیلی بهتر میشه و ازش راضی تر میشی. فقط سعی کن که عصبانی نشی و با خودت کلنجار نری.

آبان

امروز یه روز پر از هیجان و تحرکه. پس انرژی تو جمع کن و خودتو برای یه روز پر از اتفاقات قشنگ آماده کن. شاید یه سری ایده تو ذهنت داری که میخوای عملیشون کنی، اما ممکنه یه عده آدم بیان و ایراد بگیرن. اما تو اصلا به حرفشون گوش نده و کار خودتو بکن. وقتتو با توضیح دادن به بقیه تلف نکن. تو داری کار درست رو انجام میدی و فقط کافیه که رو کارت تمرکز کنی. برای کارای مهمت برنامه ریزی کن. این روزا خیلی خوب میتونی احساساتتو کنترل کنی، اما اگه حرفاتو به زبون نیاری، بعدا پشیمون میشی. برای کسی که دوستش داری یه هدیه بخر. هر رابطه ای مثل یه گلدونه که باید بهش آب و نور بدی تا شاداب بمونه. یه حرفی میشنوی که خیلی ناراحتت میکنه، اما تا خودت تحقیق نکردی، حرف هیچکس رو باور نکن. یادته گفتم که مجبور نیستی برای تغییر عقیده بقیه تلاش کنی؟ امروز هم میگم. بهتره که بذاری هر کسی تو دنیای خودش باشه و تو راهی که فکر میکنی درسته، پیش بری.

آذر

اگه تو رابطه عاطفیت احساس ناامنی میکنی، بهتره که هر چی زودتر با عشقت حرف بزنی. شاید وقت زیادی برای حرف زدن نداشته باشی، اما امروز رو از دست نده و تا میتونی وقت بذار و باهاش حرف بزن. مطمئنم که پشیمون نمیشی. یه پولی به دستت میرسه که بهتره که یه گوشه ای بذاریش و خرجش نکنی. اگه برای تک تک کارایی که میخوای انجام بدی برنامه ریزی کنی، خیلی زودتر میتونی به اهدافت برسی. یکی یه چیزی به شوخی بهت میگه، اما بهتره که جدی بگیریش و از موقعیتی که توش گیر کردی، خودتو بیرون بکشی. برای یه دیداری که داری، خوشحالی و هیجان خودتو زیاد بروز نده و سعی کن که آروم و خونسرد باشی. یکی از دوستات از روی محبت و بدون هیچ چشم داشتی، یه کاری رو برات انجام میده. تا میتونی ازش قدردانی کن. یه عالمه آدم تو دنیا هستن که با نظرات تو مخالفن. اشکالی نداره. مهم اینه که تو به چیزی که فکر میکنی درسته، اعتقاد داشته باشی و پای حرفت بایستی.

دی

این روزا حسابی غرق یادگیری شدی و دوست داری که بیشتر یاد بگیری. با توجه به انرژی مثبتی که داری، میتونی تو این کار خیلی موفق بشی. پس معطل چی هستی؟ شروع کن! تو یه بحثی با عشقت، میخوای حرف خودتو به کرسی بنشونی. اما به جای این کار، بهتره که یه کم با لحن آروم تر و صادقانه تر باهاش حرف بزنی و نظراتتو بهش بگی. اینجوری میتونید به یه راه حلی برسید که برای هر دوتون خوب باشه. یه ملاقات خیلی مهم و مثبتی داری که میتونه مشکل اخیرتو حل کنه. به اعضای خانواده ات کمک کن. اینجوری هم اونا خوشحال میشن، هم کارات بهتر پیش میره. به جای اینکه از زیر بار مسئولیت ها شونه خالی کنی، با آغوش باز پذیرای اونها باش. کاری انجام دادی یا حرفی زدی که حالا خیلی پشیمونی. دیگه نمیتونی زمان رو به عقب برگردونی، اما به جای اینکه غصه بخوری، سعی کن تا جایی که میتونی جبرانش کنی.

بهمن

چند وقته که تو دنیای خیالی و رویایی خودت هستی و از واقعیت دور شدی. امروز دیگه وقتشه که پاتو بذاری رو زمین و با دقت بیشتری به اطرافت نگاه کنی. باید یه قدم بزرگ برداری، اما چون هنوز ذهنت رو جمع و جور نکردی، این کار یه کم سخته. اگه با کسی که تو این زمینه تخصص داره مشورت کنی، میتونه کمکت کنه. امروز اصلا روز خوبی برای اولین قرار ملاقات نیست، چون حرفاتون به خوبی پیش نمیره. بهتره که بذاریدش برای یه روز دیگه. قدر دوستای خوب و با معرفتتو رو بدون و از کسایی که فقط تو خوشحالی ها پیشت هستن، دوری کن. هیچوقت برای ادامه تحصیل دیر نیست. اگه دوست داری درس بخونی یا یه حرفه جدید بادیگیری شروع کن. شجاعتتو جمع کن و حرف دلت رو به زبون بیار. اگه کسی ازت سوء استفاده میکنه، به راحتی بهش نه بگو. تو محیط کار خیلی بیشتر از خونه آرامش داری.

اسفند

یه عالمه سوال تو ذهنت داری و دنبال جوابشون هستی. اما حواست باشه که به هر چیزی که میشنوی اعتماد نکن. قبل از اینکه حرفی رو قبول کنی، خوب تحقیق کن و ببین که درسته یا نه. از عشقت خواستی که یه کاری رو برات انجام بده، اما اصرار نکن، چون اینجوری کار خراب تر میشه. یه کم بهش وقت بده و بذار خودش اگه خواست، اون کارو انجام بده. تو رابطه عاطفیت شاید باورت نشه، اما حتی تفاوت های تو و عشقت میتونه باعث بشه که رابطتون بهتر و قوی تر بشه. برای رسیدن به هدفت یه مسیر مشخص رو انتخاب کن و هی از این شاخه به اون شاخه نپر. اینجوری فقط از هدفت دور میشی. یکی یه پیشنهادی بهت میده که خیلی به دردت میخوره. همون چیزیه که دنبالش بودی. شاید دوست نداشته باشی بری یه جایی یا یه مهمونی، اما برو، چون خیلی بهت خوش میگذره. مواظب باش که فرصت های خوب رو از دست ندی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز