خبرگزاری کار ایران

معرفی سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال فیلیمیوم

معرفی سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال فیلیمیوم
کد خبر : ۱۴۹۴۶۷۹

اگر از علاقه مندان به دنیای فیلم و سرویس و به صورت کلی محتواهای تصویری باشید، حتما تجربه استفاده از سرویس های مشاهده آنلاین فیلم و سریال را دارید. هر یک این سرویس ها با ارائه ویژگی های خاص سعی در جذب مخاطبان را دارند و تلاش می کنند تا با ارائه محتوای با کیفیت کاربران را مجاب به استفاده از خدمات خود کنند.

با توجه به جشنواره فروشی که فیلیمیوم، یکی از سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال راه اندازی کرده است به معرفی این سرویس خواهیم پرداخت.

 

معرفی سرویس فیلیمیوم

فیلیمیوم، سرویسی برای پخش آنلاین فیلم و سریال می باشد که با آرشیوی عظیم از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی پا به عرصه نمایش گذاشته است. محتواهای متنوعی در فیلیمیوم یافت می شود. از فیلم های هالیوودی گرفته تا سینمای بالیوود که طرفداران فراوانی در ایران دارد. از محتواهای ژانر اکشن و دلهره آور و معمایی گرفته تا فیلم و سریال های کمدی. این گستردگی محتوا و آرشیو کامل فیلیمیوم، کاربران را از سرویس های دیگر بی نیاز کرده و می تواند یک تنه به برنده میدان تبدیل شود.

اپلیکیشن و وبسایت با کاربری ساده

در فیلیمیوم خبری از پیچیدگی های استفاده نیست. همه چیز آنقدر ساده و زیبا طراحی شده که هم کودکان هم بزرگسالان بتوانند از آن استفاده کنند.

فیلیمیوم در تمامی دستگاه ها در دسترس شما است. سایت فیلیمیوم برای استفاده در رایانه های شخصی و اپلیکیشن های سیستم عامل های مختلف برای استفاده در گوشی های هوشمند برای کاربران طراحی شده است.

وبسایت و اپلیکیشن با طراحی ساده و روانی که دارند می توانند احساس خوش آیندی در استفاده از سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال را برای شما ایجاد نماید.

یکی از نقاط قوت فیلیمیوم، رتبه بندی محتواها برای مشاهده توسط کودکان است. شما می توانید با خیال آسوده امکان استفاده از فیلیمیوم را به کودکان خود بدهید و مطمئن باشید که محتوای نامناسب سن خود را تماشا نخواهد کرد و دسترسی کودک شما به این محتواها مسدود شده است. همینطور، تنها با عوض کردن پروفایل توسط والدین، امکان مشاهده همه محتواها برای شما امکان پذیر است.

ارائه محتوا با دوبله اخصاصی

مشاهده فیلم و سریال به صورت دوبله فارسی، لذت خاص خود را دارد و این لذت در فیلیمیوم دو چندان می شود. فیلیمیوم برخی محتواهای پرطرفدار را به صورت اختصاصی دوبله می نماید و استفاده از دوبلور هایی که شما با صدای آنها خاطره دارید، بر کیفیت محتوا می افزاید. اگر از طرفداران مشاهده فیلم و سریال به صورت دوبله فارسی هستید، این ویژگی فیلیمیوم شما را هیجان زده خواهد کرد.

ارائه محتوا با زیرنویس چسبیده به صورت استاندارد

حتما بارهای برایتان اتفاق افتاده است که قصد مشاهده فیلم یا سریالی را داشتید ولی زیرنویس فارسی با فیلم هماهنگ نبوده و یا کیفیت نمایش زیرنویس به صورتی نبوده است که به سادگی قابل خواندن باشد. در فیلیمیوم، تمام فیلم ها و سریال ها، دز زبان های مختلف، دارای زیرنویس فارسی به صورت چسبیده و با بهترین کیفیت نمایش می باشند و شما در هر دستگاهی بدون نیاز به افزودن و یا تنظیمات خاصی می توانید محتوای مورد نظرتان را با زیرنویس فارسی به صورت کاملا خوانا مشاهده نمایید.

محتوای ایرانی در دسترس شما است

در این دوران که کمپانی های مختلف در سرتاسر دنیا اقدام به ساخت محتوا نمایشی با بالاترین کیفیت می نمایند فیلم و سریال های ایرانی نیز توانسته اند جایی در زمان تماشای ایرانیان داشته باشند. فیلیمیوم با توجه به همین نکته، محتوای ایرانی را نیز در سبد محتوایی قابل ارائه به کاربران خود قرار داده است.

فیلم و سریال های خاطره انگیز و به روز ایرانی، در فیلیمیوم بدون پرداخت هزینه اضافی، در دسترس شما است و می توانید بدون وقفه به تماشای آنها بپردازید و لذت تماشای محتوای با کیفیت ایرانی را در فیلیمیوم در کنار خانواده داشته باشید.

جشنواره شگفت انگیز

امروز، بهترین روز برای معرفی و خرید اشتراک فیلیمیوم است. شما تنها با پرداخت هزینه یک ماه اشتراک، به یکسال اشتراک کامل و بدون محدودیت فیلیمیوم دسترسی پیدا خواهید کرد. اگر از بینندگان فیلم و سریال هستید، این جشنواره را از دست ندهید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز