خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات جدیدی از عملیات «طوفان الاقصی» توسط سخنگوی گردان‌های قسام

اعلام جزئیات جدیدی از عملیات «طوفان الاقصی» توسط سخنگوی گردان‌های قسام
کد خبر : ۱۴۰۶۶۲۷

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس جزئیات جدیدی از عملیات طوفان الاقصی که شنبه گذشته آغاز شد را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس جزئیات جدیدی از عملیات طوفان الاقصی که شنبه گذشته آغاز شد را اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی طی یک سخنرانی گفت که روز شنبه عملیات طوفان الاقصی آغاز شد و طی آن مواضع دشمن را از ۱۵ نقطه مورد حمله قرار دادیم، علاوه بر ۱۰ نقطه دیگر نظامی، پایگاه زیکیم و شهرک‌های دیگری که خارج از حوزه یگان غزه بود مورد حمله قرار گرفت.

وی افزود که طرح دقیقی برای فراخوان سه هزار رزمنده به منظور حضور در نبرد و هزار و ۵۰۰ عملیات پشتیبانی فراهم کردیم، برای این عملیات ابتدا منطقه عملیاتی مورد تحلیل قرار گرفت و مسائلی مانند زمین و آب و هوا و تاثیرات آنها بررسی شد.

ابوعبیده تاکید کرد: «دشمن متحمل یک شکست استراتژیک خطرناک شده و نتوانست اهداف ما را متوجه شود و این با وجود آن بود که هزاران رزمنده در این نبرد شرکت داشتند اما دشمن موفق به اطلاع یافتن از طرح عملیاتی نشد».

سخنگوی گردان‌های قسام ادامه داد: «به دشمن اعلام می‌کنم اگر به خود جرأت دهد برای ورود زمینی به غزه اقدام کند، ارتش آنها را درهم شکسته و گزینه‌های جدید را مورد استفاده قرار می‌دهیم که خسارات فاجعه‌باری برای نیروها، ادوات و اسرای آنها در پی خواهد داشت».

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد که هدف از عدم مشارکت گردان‌های قسام در درگیری‌های گذشته فریب استراتژیک برای گمراه کردن اشغالگران و آمادگی برای این نبرد بود.

ابو عبیده تاکید کرد: «دشمن مرتکب وحشیانه‌ترین جنایات علیه غیر نظامیان بی‌گناه شده و باید رهبران آنان مجازات شوند».

سخنگوی حماس افزود که نبرد طوفان الاقصی با وجود واکنش‌های بی هدف و کورکورانه دشمن اشغالگر هنوز ادامه دارد.

ابو عبیده در پایان خطاب به اسرا گفت: «ما اهرم‌هایی داریم که می‌توانیم با آنها شما را آزاد کنیم، ما از آمادگی دفاعی، زیرساخت‌های جنگی و تسلیحاتی برخورداریم که می‌توانیم با آنها نبرد مؤثری با دشمن داشته باشیم».

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز