خبرگزاری کار ایران

پکیج تصفیه فاضلاب راهی برای حفاظت از منابع آبی کشور

پکیج تصفیه فاضلاب راهی برای حفاظت از منابع آبی کشور
کد خبر : ۱۴۱۸۲۸۶

آب بعنوان مهمترین منبع طبیعی است که برای رشد و توسعه اقتصادی یک کشور کاربرد فراوانی دارد. امروزه با توجه به افزایش میزان مصرف آب و گسترش روز بروز صنایع مختلف ، تصفیه فاضلاب امری مهم است، که در راستای استفاده بهینه از فاضلاب و آب غیر قابل شرب مورد استفاده در بخش های مختلف صنعتی و آبیاری کابرد دارد.

شرکت مهندسی فراب تدبیر تصفیه، با اجرای پروژه های متعدد ساخت و راه اندازی انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، می تواند کمک به کاهش قابل ملاحظه ای در هزینه‌ ها و زمان مورد نیاز داشته باشد. علاوه بر این گام مهم تر در راستای مشکلات کم آبی و خشکسالی کشور می باشد، که این مهم با تکیه بر لطف خداوند و دانش و تجربه مهندسین شرکت فراب تدبیر تصفیه محقق می شود.

مجموعه مهندسی تصفیه آب و فاضلاب فراب تدبیر دارای بیش از 15 سال فعالیت در اکثر شرکت های بزرگ و صنعتی ، اقدام به طراحی، ساخت و اجرای این پکیج ها را بر اساس استانداردهای روز دنیا با بهترین متریال و کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

پکیج تصفیه فاضلاب چیست؟

پکیج تصفیه فاضلاب یک تصفیه خانه متمرکز با ابعاد کوچک که برای تصفیه و پاکسازی فاضلاب استفاده می شود. این پکیج شامل تجهیزات و دستگاه هایی می شود که به منظور حذف و کاهش آلاینده های موجود در فاضلاب از جمله جامدات، رنگ ها، بوها، باکتری ها، ویروس ها و سایر مواد آلی و شیمیایی طراحی و ساخته می شوند.

این پکیج ها بر اساس نوع و میزان آلودگی فاضلاب و نیازهای شرکت ها وصنایع مختلف تولید و طراحی می شوند و می توانند از طریق فرآیندهای فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی عمل کنند. نصب و استفاده از این پکیج ها به منظور حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آب و خاک و نیز استفاده مجدد آب تصفیه شده از فاضلاب اهمیت دارد.

زمان طراحی پکیج تصفیه فاضلاب فراب تدبیر تصفیه  به این نکته توجه می شود، که پساب خروجی با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست مطابقت داشته باشد و بتوان برای مصارف آبیاری فضای سبز ، کشاورزی ، یا تخلیه به چاه جاذب، تخلیه به آبهای سطحی استفاده نمود. فاضلاب های صنایع مختلف بسیار آلوده و بیماری زا می باشند، که پس از هدایت به این سیستم های تصفیه فاضلاب و طی مراحل مختلف تصفیه شده و به پسابی زلال ، بدون بو و عاری از مواد معلق استخراج می شوند.

پکیج تصفیه فاضلاب راهی برای حفاظت از منابع آبی کشور

کاربرد پکیج های تصفیه فاضلاب

با توجه به قابلیت جابجایی بالا، این سیستم‌ها می‌توانند در مناطقی که دارای شبکه جمع آوری فاضلاب هستند استفاده شوند. همچنین در مناطقی که فاضلاب به صورت محدود جمع آوری می‌شود یا به همراه شبکه جمع آوری نیست، این سیستم‌ها مناسب هستند. به این ترتیب، با استفاده از سیستم‌های نوین تصفیه فاضلاب فراب تدبیر، امکان تصفیه و دفع فاضلاب به صورت بهینه در تمامی این موارد فراهم می‌شود.

سیستم‌های نوین پکیج تصفیه فاضلاب ، طراحی و تولید شده در شرکت مهندسی فراب تدبیر تصفیه، با توجه به قابلیت جابجایی و کم حجم بودن می تواند در اکثر صنایع و مراکز مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله کابردها پکیج تصفیه فاضلاب صنایع غذایی، کارخانجات و کارگاه ها، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ـ درمانی ، کشتارگاه ها، مرغداری ها ، هتل ها ، رستوران ها و اماکن بین شهری، پادگان ها و شهرک های نظامی   و .. مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و انواع صنایع غذایی ، تصفیه پساب های تولید شده در پالایشگاه، تصفیه فاضلاب کارخانجات تولید کننده مواد غذایی، دارویی و بهداشتی، تصفیه فاضلاب کشتارگاه ها، دامداری، مرغداری،تصفیه پساب های تولید شده در صنایع رنگرزی ، تصفیه پساب های بیمارستانی و ....می باشد.

پکیج تصفیه فاضلاب راهی برای حفاظت از منابع آبی کشور

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب

1- پساب خروجی ازاین محصولات دارای شاخص های کیفی کاملاً مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست می باشد و برای تخلیه به منابع آب های زیرزمینی، سطحی، مصارف کشاورزی و آبیاری کاربرد دارد.

2- فضای مورد استفاده جهت اجرا و نصب این پکیج ها، حداقل ۵۰ درصد کمتر از فرآیند متعارف تصفیه فاضلاب است و دارای ابعاد کوچک تر و مناسب تری برای اجرا می باشد. این امر منجر به کاهش مصرف انرژی، کاهش ابعاد و مخازن پکیج منجر می شود.

3- این پکیج سیستم های نوین تصفیه فاضلاب با هدف تأمین آب مورد نیازفضای سبز و آبیاری درختان کاربرد مهمی دارد و از طرفی به حفظ منابع آبهای زیر زمینی کمک شایانی می کند.

4- رنگ آمیزی و پروتکل های سندبلاست شرکت فراب تدبیرمطابق با استانداردهای جهانی، باعث شده تا محصولات ما در برابر شرایط خورنده محیطی فاضلاب مقاوم بوده و طول عمر بالایی داشته باشد.

شرایطی مانند ترکیب با اکسیژن، میکرو ارگانیسم ها و نور خورشید عواملی محیطی دیگر تاثیر مستقیمی با جنس و کیفیت بدنه تجهیزات دارد. کارشناسان فراب تدبیر با توجه دقیق به همه این مسائل تجهیزاتی با طول عمر بالا تولید و طراحی می نمایند.

5- این پکیج ها برای کلیه فاضلاب های صنعتی و انسانی، بصورت مجزا و متناسب با نوع صنعت و نوع فاضلاب خروجی آن ها طراحی و تولید می گردد.

تجهیزات پکیج تصفیه فاضلاب تولید شده در فراب تدبیر؟

آشغالگیر برای جمع‌آوری و جدا سازی رسوبات و آشغال‌های سطحی در فاضلاب استفاده می‌شود. مخزن دانه‌گیری و چربی گیری برای جداسازی و حذف ذرات ریز و چربی‌ها از فاضلاب استفاده می‌شود. مخزن متعادل ساز برای تعادل کردن و تداوم جریان فاضلاب استفاده می‌شود.

مخزن تصفیه بیولوژیکی برای تصفیه آنزیمیک و بدون حضور اکسیژن فاضلاب استفاده می‌شود. در مخازن تصفیه بیولوژیکی هوازی چند مرحله‌ای، صفحات مدیا و سیستم هوادهی عمقی حباب‌ریز اکسیژن مخزن، فرآیند تصفیه فاضلاب با حضور اکسیژن انجام می‌شود.

مخزن ته نشینی برای رسوب‌گیری جامدات غیر محلول در فاضلاب و مخازن ذخیره لجن مازاد مجهز به سیستم هوادهی عمقی و بلوئر هوادهی برای انباشت لجن زائد در فرآیند تصفیه فاضلاب استفاده می‌شود.

کمپرسور هوا برای تأمین هوای مورد نیاز در فرآیندهای تصفیه ، پمپ دیافراگمی برای انتقال فاضلاب و لجن در فرآیندهای تصفیه ، فیلتر پرس برای جداسازی ذرات خشک در فرآیند تصفیه فاضلاب استفاده می‌شود.

حوضچه گندزدایی برای حذف ذرات بار میکروبی از فاضلاب و مخزن ذخیره فاضلاب تصفیه شده مجهز به سیستم سطح سنج و فیلترهای شنی و کربن اکتیو برای نگهداری و تصفیه فاضلاب تصفیه شده برای استفاده‌های آینده استفاده می‌شود.

پمپ های انتقال لجن برگشتی و لجن فعال مازاد با قابلیت برگشت لجن به صورت اتوماتیک برای انتقال و مدیریت لجن در فرآیندهای تصفیه استفاده می‌شود. دیفیوزرهای هوادهی برای تأمین اکسیژن برای میکروارگانیسم‌های تصفیه فاضلاب در مخزن تصفیه بیولوژیکی و تابلو برق برای کنترل و مدیریت تجهیزات و فرآیندهای تصفیه فاضلاب استفاده می‌شود.

استعلام قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

با توجه به فاکتورهای متعددی مانند حجم فاضلاب، مشخصات فاضلاب ورودی، متریال استفاده شده در ساخت اجزای آن و جنس پکیج، تجهیزات جانبی پکیج ، نوع فرآیند تصفیه و کیفیت فاضلاب خروجی ، نرخ ثابت و مشخصی را نمی توان برای انها ارائه داد.

 پس از بررسی شرایط و نوع فاضلاب و دبی ورودی و شاخص های کیفی و غیره در نهایت نوع پکیچ مناسب پیشنهاد داده میشود و بر همین اساس قیمت محاسبه میشود. از آنجا که فرآب تدبیر تولیدکننده انواع  پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی در ظرفیت های مختلف می باشد ، بدون واسطه و با قیمت مناسب محصولات خود را ارائه می دهد.

09044571557

02634238162

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز