خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۳.۶۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۱ دانلود ویدیو

مدیرکل بحران کرمانشاه:

بلبزان همچنان در آتش می سوزد

کد خبر : ۱۴۹۱۱۶۸

درخواست کمک مردمی برای مهار آتش بلبزان

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه آتش‌سوزی در جنگل‌های بلبزان پاوه هنوز مهار نشده، گفت: درخواست داریم نیروهای مردمی و دوستدار محیط زیست برای کمک به مهار آتش پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، افشین یگانه با اشاره به تداوم آتش‌سوزی در منطقه بلبزان پاوه، گفت: متاسفانه به رغم تلاش همه دستگاه‌های مختلف و پای کار بودن همه نیروها، حریق هنوز اطفاء نشده، اما در حال کنترل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو دستگاه بالگرد برای جابجایی نیروها و آبپاشی روی حریق پای کار هستند و از ظرفیت و امکانات تمام نیروها استفاده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه عامل اصلی که تاکنون مانع اطفای حریق شده را شرایط سخت منطقه شامل وزش باد شدید و صعب‌العبور و کوهستانی بودن منطقه اعلام کرد.

یگانه از مشارکت جدی نیروهای مردمی و دوست‌داران محیط زیست برای کمک به مهار آتش یاد کرد و افزود: درخواست داریم تعداد بیشتری از نیروهای مردمی برای کمک به مهار آتش پای کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم با مشارکت نیروهای مردمی، آتش‌بُرهایی در منطقه ایجاد کنیم که مانع گسترش آتش به سایر نقاط شود و بتوانیم حریق را کنترل کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از مردم خواست: اخبار مربوط به آخرین وضعیت آتش‌سوزی را از مراجع معتبر پیگیری کنند.

آتش‌سوزی در جنگل‌های بلبزان پاوه از عصر روز سه‌شنبه (۱۵ خرداد) آغاز و بعد از ۲۴ ساعت مهار شد، اما از عصر پنجشنبه (۱۷ خرداد) دوباره شعله‌ور شده و تاکنون مهار نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز