خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران خبر داد:

استخدام ۱۲۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان تهران 

استخدام ۱۲۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان تهران 
کد خبر : ۱۵۳۹۵۹۶

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از استخدام ۱۲۰ پذیرفته شده آزمون طرح شهید زین الدین در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این ابلاغ بعد از شکل گیری کانون‌های ارزیابی و تا یک ماه آینده انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، قدرت الله شفیقی از برگزاری جلسه توجیهی ارزیابان اختصاصی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان تهران مربوط به طرح شهید زین الدین خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با حضور نمایندگان ادارات کل استانی به عنوان ارزیاب برگزار شد.

وی با اشاره به سیاست گذاری صورت گرفته از سوی‌ دولت‌ سیزدهم مبنی بر جذب و به کارگیری نیروهای جوان، توانمند، متعهد و متخصص برای فعالیت در دستگاه های اجرایی استان تهران، افزود: طی فراخوان عمومی اعلام شده جهت جذب نیرو برای دستگاه‌های اجرایی استان بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در ۹ دستگاه اجرایی ثبت نام کردند که تعداد ۳۸۱ نفر در آزمون کتبی پذیرفته شده و پس از ارزیابی تکمیلی و گزینش تعداد ۱۲۰ نفر به استخدام دولت در خواهند آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با بیان اینکه جلسات متعددی به منظور نحوه ارزیابی پذیرفته شدگان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جهاد دانشگاهی و استانداری تهران برگزار شده است، گفت: فرآیند گزینش و جذب پذیرفته شدگان با مدیریت استانداری، نظارت سازمان مدیریت و مجری طرح که جهاد دانشگاهی است توسط کانون‌های ارزیابی هرکدام از این ۹ دستگاه اجرای انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، وی اضافه کرد: حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده بعد از شکل گیری کانون‌های ارزیابی نتایج به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد تا بتوانند از توانمندی پذیرفته شدگان در راستای پیشبرد اهداف خود بهره برداری کنند.

شفیقی ادامه داد: با توجه به اهمیت ارزیابی در بدو استخدام از ارزیابان می‌خواهیم با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح همکاری لازم را داشته و نسبت به رعایت برنامه زمان بندی اعلامی از سوی جهاد و برخورد شایسته با متقاضیان اهتمام ورزند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز