خبرگزاری کار ایران

پوشش تحصیلی استثنایی‌ها را افزایش ندهیم؛ با آسیب‌ اجتماعی مواجه می‌شویم

پوشش تحصیلی استثنایی‌ها را افزایش ندهیم؛ با آسیب‌ اجتماعی مواجه می‌شویم
کد خبر : ۱۴۵۰۲۵۱

سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اگر نتوانیم پوشش تحصیلی جامعه استثنایی را افزایش دهیم با آسیب‌های اجتماعی روبرو خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، حجت الله الماسی سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ضمن تاکید بر اینکه خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه یک موهبت الهی است، گفت: آنان که توفیق پیدا کرده‌اند به این دانش‌آموزان خدمت کنند قدر خود را بدانند و مطمئن باشند، خدمت به همنوعان، به‌خصوص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه پاداش خوبی نزد خداوند متعال دارد و از اعمال نیکو و حسنه محسوب می‌شود. 

وی در ادامه بیان کرد: در گذشته توسعه فضاهای آموزشی متناسب با رشد جمعیت پیش نرفت، اما در خراسان رضوی ساخت و احداث مدارس در حال جهش است و امروزه خیرین مدرسه‌ساز رکن اصلی و اساسی در ارتقای فضاهای آموزشی هستند و با مساعدت این عزیزان اقدامات خوبی در دستگاه تعلیم و تربیت استان رقم خورده است به گونه‌ای که اکثر پروژه‌های مدارس استثنایی استان خراسان رضوی خیرساز هستند. 

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت فعالیت خیرین مدرسه ساز در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور از زحمات و تلاش‌های خیرخواهانه و خداپسندانه حاج علی اکبر شالچیان تشکر و قدردانی کرد. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، الماسی در پایان افزود: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که می‌توانند به جامعه خدمت‌رسانی کنند و برای خود، جامعه و خانواده مفید باشند و اگر نتوانیم پوشش تحصیلی جامعه استثنایی را افزایش دهیم با آسیب‌های اجتماعی روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز