خبرگزاری کار ایران

دوازدهمین جلسه فرماندهان بسیج فرهنگیان حوزه ستادی برگزار شد

دوازدهمین جلسه فرماندهان بسیج فرهنگیان حوزه ستادی برگزار شد
کد خبر : ۱۳۹۰۴۱۸

دوازدهمین جلسه فرماندهان بسیج فرهنگیان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش با حضور سجاد صدیقی، رئیس بسیج فرهنگیان کشور به میزبانی پایگاه حمزه سیدالشهدا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سجاد صدیقی، در این جلسه با اشاره به این‌که تا رسیدن به مقصد راه زیادی در پیش داریم، گفت: انقلاب اسلامی وارد مرحله‌ای که همه مجاهدین، بزرگان و به خصوص امام خمینی (ره) گفتند و نوشتند، شده‌ایم. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر این‌که امام خمینی (ره) هرآنچه می‌نوشتند و می‌گفتند، سیاسی بود، بیان کرد: تراز انقلاب اسلامی ایران از منظر امام خمینی (ره) یک تراز جهانی است

وی در ادمه گفت: تا زمانی که نسبت خود را با جهان مشخص نکنیم، نمی‌توانیم مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را حل کنیم. 

صدیقی خاطر نشان کرد: موضع تحول در نظام آموزش و پرورش یک موضوع روشنفکرانه و آکادمیک نیست، چراکه نقطه ثقل در مبارزات انقلاب اسلامی، نظم تعلیم و تربیت بوده است. ما به دنبال تحول از بنیاد هستیم. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به این‌که مسیری که امام خمینی (ره) در دفاع از محرومین و مستضعفین برای ما مشخص کرد را باید حفظ کنیم، افزود: حکومت صالحان، حکومتی است که مستضعفین بر مستکبرین غلبه می‌کنند لذا تحول در نظام تعلیم و تربیت باید موازنه قدرت را به نفع مستضعفین تغییر دهد. 

صدیقی در پایان گفت: بسیج نیروی انقلاب اسلامی است و ماموریت ما امروز مسئله تربیت است و مسئله نظام تعلیم و تربیت، مسئله بسیج است و تفکیکی بین بسیجی بودن ما و نظام تعلیم و تربیت وجود ندارد. 

سالاروند، سرپرست مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در ادامه مراسم ضمن تشکر از زحمات فرمانده سابق مرکز بسیج فرهنگیان، بیان کرد: امیدواریم با همکاری و همفکری فرماندهان بسیج حوزه ستادی بتوانیم اهداف مقدس بسیج را در نظام تعلیم و تربیت محقق کنیم. 

گفتنی است؛ در این مراسم از آقای عباس ارغوانی، مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان تجلیل به عمل آمد و میرزا علی سالاروند به عنوان سرپرست مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش معرفی شد. 

لازم به ذکر است؛ آقایان علیرضا کاظمی، به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید آوینی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، حسین امیدی، فرمانده پایگاه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان، محمد بخشنده، فرمانده پایگاه مقاومت شهید زالی دانشگاه شهید رجایی و وحید بیگدلی، فرمانده مقاومت پایگاه شهید کاظمی سازمان دانش آموزی معرفی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز