خبرگزاری کار ایران

نماینده یزد در مجلس نهم:

اختلاف اعضای ۵ + ۱ عنایت الهی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۳۲

عنایت خداوند همیشه بر سر این انقلاب وجود داشته و دارد و خداوند اکنون نیز عنایت خود را به گونه‌ای دیگر متوجه این نظام اسلامی کرده است چرا که بین کشورهای ۱ + ۵ که با ایران مذاکره می‌کنند اختلاف انداخته تا فرصتی برای ایران فراهم شود.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعثبیمه شدن انقلاب است و اگر حضور مردم در صحنه‌ها نبود، اکنون انقلابی هم نبود‌ و امروز هرچه داریم به برکت حضور و ایثار مردم در صحنه‌های مختلف است.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار شب گذشته در نشست جمعی از مدیران نهادهای دولتی استان با مردم محله اکبرآباد یزد که در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) این محله برگزار شد، افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف مایه استحکام و قدرت برای نظام است و انقلاب اسلامی ایران در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان درجهان عزتمند است.

وی ادامه داد: اگر تهدیدات بر علیه کشور عملیاتی نمی‌شود به واسطه ایثارگری مردم است و دشمنان ترس از توانمندی‌های هسته‌ای و سایر امکانات وتوانائی‌های ایران اسلامی ندارند بلکه ترس آن‌ها به دلیل ایثار شهدا و از خود گذشتگی و حضور مردم در صحنه‌ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی بار‌ها اعلام کرده که با هیچ کشوری سر جنگ ندارد و ما خواهان رابطه همراه با صلح و دوستی با سایر کشور‌ها هستیم اما آن‌ها تهدید می‌کنند‌، صدام را تحریک کردند که عاقبت دیدید خداوندچگونه از او انتقام گرفت و وی با چه وضعی اعدام شد.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد افزود: عنایت خداوند همیشه بر سر این انقلاب وجود داشته و دارد و خداوند اکنون نیز عنایت خود را به گونه‌ای دیگر متوجه این نظام اسلامی کرده است چرا که بین کشورهای ۱ + ۵ که با ایران مذاکره می‌کنند اختلاف انداخته تا فرصتی برای ایران فراهم شود.

جوکار اظهار داشت: آمریکائی‌ها میلیارد‌ها دلار در اکراین هزینه می‌کنند اما اکراین برای آن‌ها باتلاقی شده و این موضوع فرصتی برای نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده است تامیوه خود را برداشت کند، این موارد همه عنایت خداست.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه منزلپدری شهید محمد منتظر قائم اولین فرمانده سپاه یزد درواقعه طبس در این محله قرار دارد، گفت: این محله یادآور شهدای گرانقدری چون منتظر قائم است که در حمله نیروهای امریکائی به طبس به شهادت رسید.

وی ادامه داد: باید منزل پدری شهید منتظر قائم ثبت ملی و تبدیل به موزه دفاعمقدس شود، درست است که مسجد شکر در طبس ساخته شده ولی خانه پدری شهید منتظرقائم باید احیا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه مکرر مردم در مورد حضور اتباع خارجی در محلات یزد، گفت: افاغنه در سطح شهر یزد پخش هستند و با خود مسائل و آسیب‌هائی را به همراه دارند و بنا به آمارهای رسمی افزون بر ۳۰ هزار فرصتشغلی در استان یزد توسط افاغنه اشغال شده و این درحالی است که در یزدمشکل اشتغال جوانان و بیکاری وجود دارد و آمار غیر رسمی را نیز در دسترس نداریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، افزود: البته متاسفانه برخی ازمردم خانه‌های خود را به افاغنه کرایه می‌دهند و باید معتمدینمحلی با مردم و اهالی محل صحبت کنند تا چنین اقداماتی در سطح یک محله صورتنگیرد.

وی اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی از افاغنه غیر مجاز در سطح شهر‌ها جمع‌آوری و به مرز افغاستان منتقل می‌شوند اما دوباره جای آن‌ها را تعداددیگری افاغنه می‌گیرند که باید تمهیدات مناسب در این زمینه در سطح کلانکشوراندیشیده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با گلایه از اینکه برخی ارگان‌ها برای صدور مجوز مراکز پزشکی محدودیت محلات را در نظر نمی‌گیرند، گفت: در محله‌ای که پارگینگ ندارد و کوچه‌ها نیز مناسب نیست چرا باید مجوز مراکز بیمارستانی صادر شود و اکنون نیز هتل‌هایی احداثمی‌شود که برخی از آن‌ها بصورت مسافر پذیر و مسافر خانه فعالیت دارد و برای مردم دیگر نقاط کشورکه به استان یزد سفر می‌کنند هم مشکلاتی ایجاد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز