خبرگزاری کار ایران

رئیسی در اجتماع مردم یزد:

به لطف خداوند آینده ملت ایران بسیار درخشان خواهد شد / در یزد مشکل زمین و بیکاری نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۶۴

رئیس جمهور در میان برخی مردم استان یزد و در میدان امیرچقماق یزد گفت: مسئله مسکن به عنوان یک دغدغه در یزد رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سید ابراهیم رئیسی در اجتماع مردم یزد در حسینیه امیرچخماق اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زنان ما دارای شئونات اجتماعی و اقتصادی و جایگاهی هستند که در جامعه نقش ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه امروز زنان و دختران ما در جامعه باعث افتخار هستند و با حفظ ارزش ها بر سکوهای موفق ایستاده اند ادامه داد: از دوران دفاع مقدس تا حوزه های آموزشی فرهنگی و علمی درخشش زنان را می بینیم.

رئیس جمهور با تشریح اهداف و برنامه های سفر به استان یزد و آغاز عملیات خط انتقال آب از دریا به فلات مرکزی ایران اظهار داشت: با خواسته های مردم آشنا هستیم و می دانیم که مردم یزد درخواست تامین مسکن دارند که بر اساس وعده ای که داده بودیم باید سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود اما هنوز میسر نشده است.

وی ادامه داد: امروز در بدو ورود به استان یزد، ۱۶ طرح آب و برق افتتاح شده و خواسته جدی که همواره مردم این سامان داشته اند، به دست توانای خود مردم و خدمتگزاران آنها در استان یزد و فعالان در حوزه سازندگی نظیر مهندسان و کارگران رقم خورد و طرح آبرسانی خلیج فارس به فلات مرکزی و استان یزد کلید خورد.

رئیسی افزود: بر اساس وعده هایی که داده شده، این طرح سه ساله اجرا می شود اما تاکید من بر کوتاه تر شدن زمان بهره برداری است و ما نیز در این زمینه حمایت های لازم را برای تامین اعتبار انجام خواهیم داد و امید داریم با سرعت و با کار جهادی کار را به پایان برسانند تا دغدغه جدی مردم یزد به پایان برسد.

وی با بیان اینکه در سطح استان پهناور یزد مشکل زمین نداریم و باید هرچه زودتر مشکلات این حوزه نیز رفع شود افزود: مسئله مسکن به عنوان یک نیاز قطعی استان به ویژه برای جوانان است که با خدمتگزاری دولت، تلاش های استاندار و مسئولان محلی رفع خواهد شد.

رئیسی موضوع سوم در استان یزد را اشتغال و سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در یزد کمتر با مشکل بیکاری مواجه هستیم که این به واسطه حضور صنعتگران و سرمایه گذاران است که در طول این سال ها به خوبی در استان یزد کار کرده اند.

وی با بیان اینکه یزد از معادن خوبی به عنوان یک نعمت خدادادی برخوردار است و زمینه اشتغالزایی در این استان فراهم است قطعا آمار بیکاری را به حداقل می رسانیم افزود: فرصت های خوبی برای اشتغالزایی فراهم است که در حوزه صنعت و معدن استان یزد رقم خواهد خورد و بر خلاف تلاش و جنگ دشمنان که نمی خواهند ما موفق شویم باید گفت با اراده ملت و ایستادگی و مقاومت مردم پیش خواهیم رفت.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه در طول این چندسال انقلاب پیشرفت های خوبی حاصل شده و امروز عده ای می خواهند قطار پیشرفت را کند ببینند عنوان کرد: قاطعانه می گویم حرکت قطار پیشرفت کشور پرسرعت تر از گذشته خواهد شد و آن ها که می خواستند جلوی علم و فناوری و دانش بنیان و صادرات نفت و سرمایه گذاری را بگیرند موفق نشدند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن خواست و نتوانست اما ما خواستیم و توانستیم افزود: ملت ایران در حال پیشرفت است و با تحریم هایی که از سوی مردم خنثی و بی اثر شده موجب استیصال دشمن شده ایم و به لطف خداوند آینده برای ملت ایران بسیار درخشان خواهد شد و در برابر جریانات و دشمنانی که می خواهند ایجاد یاس کنند موفق خواهیم بود.

حجت الاسلام رئیسی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه دولت وظیفه خود می داند که نسبت به مردم  در خصوص مسائل معیشتی که بسیار مهم است توجه جدی داشته باشد و به عنوان یک اولویت در نظر داریم خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم که کشور در این زمینه مستقل باشد و گام هایی بر میداریم که برای سفره مردم محتاج سفره بیگانگان نباشیم و عزتمندانه زندگی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز