خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

آمادگی سپاه قدس گیلان برای محرومیت زدایی مناطق روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۴۲

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز از آمادگی سپاه قدس استان برای محرومیت زدایی مناطق روستایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ با هدف همکاری وتعامل در توسعه عمرانی استان ورفع محرومت مناطق روستایی جلسه مشترک جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با مدیرکل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد.

علی خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به رشادت‌های دلیرمردان این سرزمین در 8 سال دفاع مقدس، از اتمام طراحی قرارگاه راهیان نور در جنوب کشور خبر داد و گفت: به همت کارشناسان فنی این اداره کل طراحی اولیه سایت اسکان راهیان نور در منطقه جنوب کشور به اتمام رسیده که انشاء الله مراحل بعدی طراحی این قرارگاه نیز در شرف انجام است.

سرهنگ توشه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز از آمادگی سپاه قدس استان برای محرومیت زدایی مناطق روستایی خبر داد وافزود: سپاه قدس گیلان برای پیشرفت و آبادانی استان نقاطی را مشخص کرده است که یکی از این مناطق، روستای محروم کوهستان حویق در شهرستان تالش است که در صدد هستیم تا نسبت به رفع محرومیت این منطقه زیبای شهرستان تالش با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در بخش راه روستایی اقدام کنیم.

لازم به ذکر است احداث مسیر جاده ای در منطقه کوهستان حویق تالش توسط اداره کل راه وشهرسازی استان به اتمام رسیده است که به جهت شرایط جوی در مرحله شروع عملیات زیرسازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز