خبرگزاری کار ایران

مجری طرح خطوط توسعه برق منطقه‌ای گیلان:

200 کیلومتر مدار از خطوط انتقال و فوق توزیع برق گیلان ایمن‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۱۳

مجری طرح خطوط معاونت طرح وتوسعه شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با شناسایی نقاط بحرانی، ایمنی حدود 200 کیلومتر مدار از خطوط انتقال و فوق توزیع محدوده مرکز و شرق استان گیلان افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، مجری طرح خطوط معاونت طرح وتوسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به بروز موارد متعدد قطع خطوط تأمین برق بر اثر نزدیکی یا برخورد خطوط در محل تقاطع خطوط انتقال و فوق توزیع با خطوط توزیع نیروی برق طی بارش های برف سال‌های قبل و خسارت‌های مستقیم و غیرمستقیم هنگفت ناشی از آن، افزایش ایمنی خطوط انتقال و فوق توزیع محدوده مرکز و شرق استان گیلان در دستورکار قرار گرفت که به همین منظور ابتدا تیم کارشناسی به شناسایی نقاط بحرانی پرداختند و موفق شدند 38 نقطه بحرانی را شناسایی کنند.

مهندس بیژن مجری طرح خطوط معاونت طرح و توسعه برق منطقه‌ای گیلان افزود: پس از شناسایی نقاط بحرانی خطوط برق شرکت برق منطقه ای گیلان، 450 متر کاور عایقی (MVLC) خریداری شد. این کاورهای عایقی روی خطوط فوق توزیع محدوده مرکز و شرق گیلان نصب شد که با نصب این کاورهای عایقی، ایمنی حدود 200 کیلومتر مدار از خطوط انتقال و فوق توزیع محدوده مرکز و شرق استان گیلان در مقابل قطعی‌های ناشی از نزدیکی یا برخورد خطوط در محل تقاطع خطوط انتقال و فوق توزیع با خطوط توزیع نیروی برق افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز