خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر انزلی تاکید کرد:

افزایش درصد مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۷۴۶

فرماندار بندرانزلی ضمن تاکید بر لزوم افزایش درصد مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو یادآور شد: سطح فرهنگی مردم شهرستان بالاست و نسبت به سرنوشت شهر و استان و کشور خود حساس هستند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، همایش تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری با حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی و مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان بندرانزلی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

در این همایش و پس از سخنان رحمان‌زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی فرماندار شهرستان بندرانزلی طی سخنانی بر اهمیت نقش روابط عمومی و فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: درحال حاضر و درجامعه امروز از اساسی‌ترین نیاز‌های بشری مبحث ارتباطات است که نقش موثری در توسعه جوامع بشری ایفا می‌کند.

روابط عمومی یک حلقه واسط بین جامعه با دستگاه های اجرایی و همچنین مشاور امین رئیس و مدیر دستگاه است تا وضعیت عمومی جامعه را به خوبی به وی منتقل کند. روابط عمومی چشم و گوش بینای یک مجموعه و آیینه نقاط قوت و عملکرد و کارها برای انتقال به مردم است و با عملکرد خوب خود می‌تواند شکاف و فاصله بین مردم و دستگاه اجرایی را کم کرده و اعتمادسازی کند.

میرشمس مومنی‌زاده ضمن اشاره به تحولات بزرگی که فضای مجازی در دنیای امروز ایجاد کرده است، افزود: با ظهور فضای مجازی و پیشرفت ارتباطات تبدیل دنیا به یک دهکده کوچک قابل لمس است و باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: بندرانزلی با توجه به سوابق درخشان تاریخی و مزایای اقتصادی و اجتماعی می‌تواند در زمینه‌های مختلف بیش از این رشد کند و البته استحقاق این شهرستان و مردم آن بیشتر از این است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم افزایش درصد مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو یادآور شد: سطح فرهنگی مردم شهرستان بالاست و آگاهی کافی از سوابق تاریخی و فرهنگی شهرستان دارند و نسبت به سرنوشت شهر و استان و کشورخود حساس هستند.

وی در ادامه و خطاب به فعالین فضای مجازی و مسئولین روابط عمومی دستگاه‌ها افزود: با هر هنر و تدبیری که به ذهن می‌رسد مردم را تشویق کنید که در انتخابات آینده شرکت کنند و به سرنوشت شهر و روستای خود اهمیت دهند.اگر همین فعالان فضای مجازی فعالانه فعالیت کنند در حوزه رسانه می توانند نقش تاثیرگذاری در مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

میرشمس مومنی‌زاده در پایان ضمن تاکید بر این نکته که از رسانه‌ها انتظار داریم در رساندن مشارکت مردم به حداکثر، اهتمام لازم را داشته باشند افزود: در جریان برگزاری انتخابات به عنوان امین مردم تنها چیزی که در کار خودم دخالت نخواهم داد تفکر و اندیشه سیاسی خودم است. ما باید امانت دار مردم باشیم و در جریان برگزاری انتخابات فرمانداری کاملا قانونی و بی‌طرفانه رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز