خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش گیلان:

اعلام موجودیت این تشکل با برگزاری یادواره بزرگ شهدا در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۹۷

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمت گزار گیلان با برگزاری یک نشست خبری و یادوراه بزرگ شهدا در گیلان اعلام موجودیت رسمی کرده و از فرزندان شاهد و ایثارگر سراسر استان عضو میپذیرد.

هفتمین نشست شورای مرکزی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمت گزار گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، شب گذشته نشست اعضای شورای مرکزی تشکل سراسری جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت گزار گیلان برگزار شد.

رمضانی دبیرکل این تشکل در گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه ۹دی گفت: همه فرزندان شاهد و ایثارگر بعنوان الگوی جوانان امروز باید ادامه دهنده واقعی راه پدران آسمانی خود باشند.

وی افزود: این تشکل در روزهای آتی با برگزاری یک نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان و تببین و تشریح اهداف و اساسنامه خود برای مردم به صورت شفاف کار خود را در گیلان آغاز خواهد کرد.

رمضانی تصریح کرد: در بهمن ماه سال جاری یادواره بزرگ شهدا توسط این تشکل در مرکز استان برگزار خواهد شد که اولین برنامه رسمی این تشکل محسوب می شود.

وی افزود: این تشکل جهت عضویت از تمامی فرزندان شاهد و ایثارگر استان گیلان آمادگی خود را اعلام می دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز