خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان خبر داد:

رشد ۵درصدی تردد با وسایط نقلیه عمومی در نوروز امسال

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۹۶

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان از رشد ۵درصدی تردد با وسایط نقلیه عمومی در نوروز امسال خبر داد.

بیش از ۳۶۹ هزار نفر از مسافران در مدت اجرای طرح نوروزی(۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) برای مسافرت های خود از ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان استفاده کردند.
به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان گفت: ازمجموع مسافرین جابجا شده با وسایط نقلیه عمومی در طرح نوروزی سالجاری ۱۷۲ هزار نفر با اتوبوس(۴۷ درصد)، ۹۲هزار نفر با مینی بوس(۲۵درصد) و ۱۰۵ هزار نفر(۲۸درصد) با سواری جابجا شدند.
علیپور گفت: میزان جابجایی مسافر با وسایط نقلیه عمومی در این مدت در مقایسه با دوره زمانی مشابه ۵ درصد رشد نشان می دهد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان بیان داشت: از مجموع مسافرین جابجا شده با ناوگان حمل و نقل عمومی، ۴۱ درصد مسافرین در مسیرهای درون استانی و ۵۹ درصد نیز به مقاصد برون استانی جابجا شده اند.
وی به پیش فروش ۱۰۱ هزار بلیط نوروزی در طول اجرای طرح اشاره نموده، افزود: از مجموع پیش فروشهای صورت پذیرفته ۹۲ هزار بلیط بصورت حضوری و ۹۰۰۰ بلیط نیز بصورت اینترنتی پیش فروش گردیده است.
این مقام مسئول با اشاره به آمار تردد صورت گرفته از مرز آستارا درطرح نوروزی سالجاری اظهار داشت: در طرح نوروزی سالجاری بالغ بر ۳۴ هزار مسافر از مرز آستارا تردد نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز