خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک رئیس اداره آبفای رشت با شهردار پیربازاربرای رفع مشکل آب شرب

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۶۱۰

در نشست مشترک رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رشت با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیربازار در خصوص وضعیت آب شرب این شهر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست مشترک رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رشت با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیربازار در خصوص وضعیت آب شرب این شهر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست علی اکبر پورعلی شهردار پیربازار ضمن تقدیر از حضور رئیس آب و فاضلاب شهرستان رشت در شهرداری پیربازار و تلاش برای رفع مشکلات آب شرب این شهر در راستای پیگیری و ایجاد شبکه آب شرب پایدار برای شهر پیربازار در جهت ایجاد و اتصال خط انتقال آب شرب از بلوار گیلان به پیله داربن و سپس شهر پیربازار بیان داشت: شهر پیربازار باید در مسیر توسعه قرار گرفته و خدماتی در شان شهروندان فهیم این شهر به آنان ارائه شود که تامین آب شرب بهداشتی اولین شرط توسعه یک شهر است.

وی افزود: از اداره آب و فاضلاب شهرستان رشت انتظار می رود با تمام توان کاستی های موجود در حوزه آب شرب این شهر را برطرف کند تا دغدغه بزرگ مردم پیربازار بر طرف گردد. پورعلی ابراز آمادگی کرد با همراهی شورای اسلامی شهر پیربازار نهایت همکاری را آبفای شهرستان رشت داشته باشد و در همین راستا تفاهمنامه همکاری فی مابین آب و فاضلاب، شهرداری پیربازار و قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در جهت آبرسانی و همچنین تعویض شبکه فرسوده آب این شهر منعقد شود.

 

 

در ادامه امیری رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رشت ضمن ابراز خرسندی از انتصاب یک شهردار توانمند با رزومه قوی برای شهر تازه تاسیس پیربازار بیان داشت: آبفای رشت تمام تلاش خود را در کنار همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربازار به کار خواهد بست تا بتواند مشکل آب شرب این شهر را برطرف نماید. در پایان این نشست از سطح شهر پیربازار بازدید میدانی بعمل آمد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز