خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۳۱ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۸۳

همزمان با آغاز دهه حساب ۱۰۰ امام، ۳۱ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در روستا‌های گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان امروز گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تاسیس بنیاد مسکن وآغاز دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام ۳۱ پروژه عمرانی شامل آسفالت، سنگفرش، احداث پل و دیواره سازی با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در روستا‌های گیلان افتتاح خواهد شد.

حامد دائمی جفرودی با اشاره به اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در روستا‌ها افزود: در دهه گرامیداشت حساب ۱۰۰ امام، ۳۴۲ واحد مسکونی با اعتباری بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان به روستا‌های گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ هزار برگ سند روستایی نیز در این دهه به روستاییان واگذار می‌شود گفت: واگذاری این سند‌ها در راستای تثبت مالکیت روستائیان است که با همکاری سازمان ثبت اسناد در حال اجراست.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان همچنین تصریح کرد: در یکسال گذشته بازنگری طرح هادی در ۲۲۰ روستای گیلان با ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شد و ۱۶ روستای فاقد طرح نیز در دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام انجام می‌شود.

بنیادمسکن انقلاب اسلامی درفروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل تشکیل و از ۲۱ تا ۳۱ فروردین دهه ۱۰۰ حضرت امام نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز