خبرگزاری کار ایران

حماسه حضور مردم گیلان در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۵۹

استاندار گیلان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همگام با سایر هموطنان در کشور گفت: مهمترین پیام این حضور پرشور، وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب، شهدا و امام راحل است و امروز بار دیگر مردم ما دشمنان را ناکام کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز (شنبه) در حاشیه برگزاری راهپیمایی باشکوه و عظمت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در رشت در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انسجام، همدلی، اتحاد و محبت مردم و همراهی و حضور همه از هر گرایش، جناح و سلیقه و شعارهایی که می دهند در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی و دشمنان این نظام است.

وی این حضور مردم را بسیار با شکوه و گرم خواند و یادآورشد: مردم همواره در هر دوره ای انسجام، اتحاد و وفاداری خود به آرمان های انقلاب، امام و شهدا و رهبری را اثبات کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: این ملت همواره ثابت کرده اند که با گفتمان استکبارستیزی و مکتبی که از حضرت امام خمینی (ره) آموخته با تمام توان پای اسلام ایستاده‌ و پیرو مکتب ولایت است.

دکتر عباسی؛ قرآن، اسلام و ولایت را رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: ما نیز بر اساس این سه اصل حرکت کرده و انقلاب کردیم و چهل و چهار سال این انقلاب را حفظ کرده ایم و با صلابت و استوار همچنان پای این انقلاب و نظام ایستاده ایم.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران درخت تناور و تنومندی است که ثمره این انقلاب در دنیا خود را نشان داده‌ است.

وی ادامه داد: پیام مهم این حضور برای دشمنان ملت تاکیدی مکرر بر آن است که این ملت تاریخ ساز و متکی به خود است و مستقل از غرب و شرق برای آینده خود با اتکا به خداوند و توان داخلی ایران را خواهد ساخت.

دکتر عباسی با اشاره به اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: دشمن که همواره از این عظمت انقلاب و صلابت این ملت سرخورده شده است، اینبار هم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نشانی از آگاهی، بصیرت و اراده مردمی است، ضربه ای سنگین خورد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر رشت، ساعت ۹ صبح شنبه از مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)؛ مسیر شماره ۲:ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان حافظ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب و مسیر شماره سه: بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان معلم، میدان مادر، خیابان سعدی، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) و با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار گیلان، جمعی کثیری از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و دیگر مسئولان آغاز شد و با سخنرانی دکتر محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهوری خاتمه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز