خبرگزاری کار ایران

پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به‌مناسبت حماسه هشتم و نهم دی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۳۴

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیامی، سیزدهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

به گزارش ایلنا از رشت، متن پیام مشترک آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان به این شرح است:

هشتم و نهم دی‌ماه یادآور حرکت حماسی و آگاهی ملت ایران به ویژه مردم با بصیرت گیلان در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

غیرت دینی و شور و شعور انقلابی ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ در حرکتی خود جوش، بعد از حرمت شکنی روز عاشورا و اهانت به مقدسات، بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید و به دنیا نشان داد که آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست و شیعه و سنی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دچار شک و تردید نیستند.

دشمنان ملت ایران و طراحان این فتنه با حمایت و هدایت استکبار جهانی و کشورهای سلطه‌جو که زخم خورده‌ی انقلاب اسلامی هستند از آن زمان تاکنون، بواسطه داشتن اهداف پلید خود، همواره درصدد ضربه به کشور ایران بوده و برای تحقق نقشه و توطئه‌هایشان، زمینه‌ها و مقدمات فراوانى را چیده‌اند که نمونه آن را در اغتشاشات اخیر در قالب پروژه کشته‌سازی، ایجاد ناآرامی و بر هم زدن امنیت و دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی را مشاهده کردیم.

نهم دی‌ماه امسال که در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مصادف با ایام فاطمیه است با واکاوی سیره و منش این فرمانده دلاور و اهل بیت (علیهم‌السلام) در می‌یابیم که وحدت، اتحاد، انسجام و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران در برابر فتنه‌گران و مزدوران ضدانقلاب است و راه پیشرفت و سربلندی با تکیه بر این اصول بنیادین، هموارتر خواهد شد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سیزدهمین سالگرد حماسه پرشور هشتم و نهم دی، از همه هموطنان و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی استان گیلان دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور گسترده در مراسمات این یوم‌الله، بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب اسلامی ابراز دارند.

 

             رسول فلاحتی                                                     اسدالله عباسی                                                                                                                                   

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت             استاندارگیلان           

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز