خبرگزاری کار ایران

صعود کوهنورد گیلانی به یاد سردار دل ها و ایام فاطمیه به قله پردیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۵۷

یاسر ستوده با صعود به قله پردیس در بوشهر که معروف به نزدیکترین نقطه زمین به خورشید است پرچم بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی را به اهتزاز درآورد.

به گزارش ایلنا از رشت، این کوهنورد گیلانی هدفش از این صعود را نشان دادن قدرت جوانان ایرانی به دشمنان اسلام بیان کرد و گفت: دشمنان با شهادت سردار دل‌ها موجب تکثیر میلیون‌ها سردار سلیمانی در بین جوانان ایرانی شدند و به امید خدا جوانان ادامه دهنده راه شهدا و سردار دل‌ها خواهند بود.

قله پردیس که به زبان محلی قله پَدری نیز گفته می‌شود در شهرستان جم از توابع استان بوشهر واقع شده و با توجه به مغناطیس قوی به عجیب‌ترین کوه ایران شهرت یافته است.

یاسر ستوده در سال‌های گذشته به مناسبت ایام محرم پرچم ایران و پرچم عاشورایی یا حسین علیه السلام را با موفقیت در بلندترین قله قاره‌های اروپا، آسیا و آفریقا به اهتزاز در آورد.

 وی در ۲ سال گذشته نیز به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان نخستین ایرانی و به صورت انفرادی پرچم ایران و تمثال سردار سلیمانی را برفراز بلندترین قلل کشور‌های عراق، امارات متحده عربی، لبنان، سوریه و فلسطین اشغالی به اهتزار درآورده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز