خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

معاون فرماندار دنا ابقاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۷۸

تصویر ارسالی برای استاندار مربوط به انتخابات گذشته بوده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که حُکم معاون فرماندار شهرستان دنا در این استان از سوی استاندار ابقاء و خبر لغو حُکم و عزل این معاون نادرست است.

"سیدجواد هاشمی مهر" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با بیان اینکه تصویری از  "زیور روستا " معاون فرماندار دنا مبنی بر حمایت از" مهدی روشنفکر" نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد برای استاندار ارسال شده بود، اظهار داشت: خبری مبنی بر عزل او از سوی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی منتشر که این خبر نادرست و صحت نداشته است.

وی گفت: با بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که این تصویر متعلق به " انتخابات گذشته " بوده و ربطی به شرایط "حال" ندارد و "روستا" اساسا چنین حمایتی را از نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری در شرایط کنونی نکرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از اینکه بازار شایعات و تخریب ها در ایام انتخابات متاسفانه بسیار گرم می‌شود، خاطرنشان کرد: روستا معاون فرماندار دنا اکنون در دوره آموزشی ویژه انتخابات در ماموریت تهران بوده و در مسوولیت خود مشغول به فعالیت است.

هاشمی مهر با تاکید براینکه اعضای ستاد انتخابات دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت هیچ شرایطی نباید در انتخابات، دخالت مستقیم یا سوء گیری داشته باشند، یادآور شد: از رسانه ها و کسانی که در فضای مجازی فعالیت دارند نیز می‌خواهیم نهایت انصاف را راجع به مدیران و مسوولان در این ارتباط به خرج داده و به ناحق با آبروی فرد یا افرادی بازی نکنند.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان قومیتی با بافت بسیار عشیره‌ای و قبیله‌ای بوده که یک خبر و یا شایعه نادرست در این شرایط حساس انتخابات می‌تواند بسترساز یک ناامنی و یا تنش اجتماعی شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته و در فضای مجازی، خبری مبنی بر عزل " زیور روستا" معاون فرماندار شهرستان دنا بدلیل " حمایت انتخاباتی از مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم و کاندیدای این حوزه انتخابیه در مجلس دوازدهم" منتشر شد.

"زیور روستا " تنها زن مسوول در ستاد انتخابات دوازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که در مسوولیت خود تاکنون موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز