خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

رفع تصرف اراضی ملی در منطقه مزدک بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۴۴۵

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بویراحمد گفت: ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه مزدک شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا، رامین جاوید گفت: فردی بدون در نظر گرفتن اصل ۴۵ قانون اساسی و رعایت مواد ۱و۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدام به تخریب و تصرف ۵ هزار مترمربع اراضی ملی در منطقه مزدک کرده بود.

جاوید با بیان اینکه اراضی تصرف شده با توجه به موقعیت و نزدیک بودن به شهر یاسوج از ارزش بالایی برخوردار است افزود: به استناد تبصره ذیل ماده۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور توسط یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان این اراضی رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه گشت‌زنی نیرو‌های منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر ادامه دارد اضافه کرد: ماموران حفاظت از منابع طبیعی شهرستان بویراحمد کمترین تصرفات با جدیت دنبال و با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات قاطعانه برخورد می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را موثر دانست و گفت: یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل هم آماده دریافت و بررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب و تصرف اراضی ملی است.

جاوید افزود: انتظار می‌رود مردم در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قاطع و بازدارنده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز