خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری ۱۲ تا ۱۸ مهر در تهران/ روزی برای عشایر و روستائیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۹۳

سرپرست سازمان امور عشایر ایران از برگزاری پنجمین رویداد نمایشگاهی توانمندی‌های روستایی و عشایری برای عرضه تولیدات عشایر و روستاییان از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلای تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری "روز ملی روستا و عشایر" با حضور سرپرست سازمان امور عشایر ایران و اعضای ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر سازمان برگزار شد.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران در این نشست با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های روز ملی روستا و عشایر، اظهار داشت: باید به مناسبت این روز ملی به شکل‌ها و روش‌های جدید موضوع عشایر را در کشور مطرح کنیم.

سیاوش احمدی میرقائد افزود:روز ۱۵ مهرماه برای عشایر روز مهمی است؛ بنابراین باید هم در ستاد و هم در استان‌ها با قوت و با اجرای برنامه‌های مختلف این روز را گرامی داشته شود.

وی تاکید کرد: هر سال برنامه‌های روز ملی روستا و عشایر باید پررنگ‌تر از سال قبل برگزار شود، به گونه‌ای که عشایر احساس کنند این روز، روز آنها است و با روزهای دیگر سال تفاوت دارد.

گفتنی است؛ ۱۵ مهرماه به عنوان "روز ملی روستا و عشایر" در تقویم کشور ثبت شده است. برای نکوداشت این روز، برنامه‌های مختلفی با همکاری مشترک معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و سازمان امور عشایر ایران و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز