خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه؛

دنیای سلطه به دنبال وارد آوردن ضربات فرهنگی - عقیدتی به دین مبین اسلام است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۱۸

توهین به مقدسات اسلام تحت لوای آزادی بیان، سیاست و فکر پوسیده غرب است و دنیای سلطه به دنبال وارد آوردن ضربات فرهنگی - عقیدتی به دین مبین اسلام است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه اظهار داشت: دنیای سلطه به دنبال وارد آوردن ضربات فرهنگی - عقیدتی به دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، امروز ۲۷ دی ماه، سیدعلی سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: دنیای سلطه به دنبال وارد آوردن ضربات فرهنگی و عقیدتی به دین مبین اسلام است.

وی افزود: امروز دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورهای غربی بهترین راه برای مبارزه با گسترش دین اسلام در دنیا را تحت فشار قرار دادن کشورهای مسلمان دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صحنه در ادامه با اشاره به انتشار کاریکاتور موهن و کفرآمیز پیامبر اکرم(ص) در یکی از نشریات فرانسوی اظهار کرد: امروز معادله‌های سیاسی کشورهای غربی رنگ دیگری به خود گرفته و به عینه شاهد تکرار حادثه یازده سپتامبر بودیم، واقعه‌ای اکه اینبار در کشورهای اروپایی پی ریزی شد.

سلیمانی تأکید کرد: توهین به مقدسات اسلام تحت لوای آزادی بیان، سیاست و فکر پوسیده غرب است که سال‌ها با حمایت‌های مالی گسترده انجام می‌شود و ماجرای حمله دو تروریست به نشریه فکاهی شارلی ابدو که به نظر می‌رسد سناریوی دیگری برای فشار بر مسلمانان همچون حمله به برج دو قلو در آمریکاست موج جدید فعالیت‌های غربی‌ها علیه اسلام است.

وی عنوان کرد: مسلمانان جهان در حالی هنوز داغ جراحت اهانت به قرآن کریم و کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین، بحرین، افغانستان، عراق، سوریه و پاکستان را بر دل دارند که این بار نیز شاهد گستاخی و هتاکی بی‌شرمانه دیگری از عوامل صهیونیسم بین الملل نسبت به ساحت آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد(ص) هستند.

سلیمانی اظهار کرد: بی‌تردید این اقدامات در راستای اسلام ستیزی اجرا می‌شود و گواه آشکاری بر ترس نظام سلطه از موج بیداری اسلامی و درماندگی آن‌ها در برابر منطق همیشه جاودان اسلام است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: از این رو است که دستاوردهای نظام اسلامی در همگرایی و وفاق حول مرجعیت دینی در عراق، سوریه و یمن برای شبکه صهیونیزم جهانی و سرویس‌های اطلاعاتی وامنیتی و تئوریسین‌های آن و مرتجعین منطقه غیرقابل باور و محاسبه بود همچنین قدرت نمایی جریان شیعی در اربعین امسال تیرخلاصی بر پیکره نقشه‌های شوم منطقه‌ای بود چرا که این حرکت باعثاتحاد و یکپارچگی جریان مؤمن واصیل شیعی و سنی در منطقه شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با بیان اینکه اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی و ریشه کن کردن اسلام ناب محمدی(ص) سرمنشا و دستور کار اصلی نظام سلطه است، گفت: تروریست‌های دست نشانده داعش، القائده و جبهه النصره مزدوران اجاره‌ای نظام سلطه در منطقه هستند که برای مقاصد و نقشه‌های شوم آن‌ها نقش ایفا می‌کنند و برهیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست که این گروه‌ها مجریان اوامر و دستورات سرویس‌های امنیتی و اتاق فکر نظام سلطه‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز