خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

برگزاری سه رویداد ورزشی مهم توسط هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان / کرمانشاه ظرفیت بی نظیری در این رشته‌ها دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۹۸۱

سرپرست هیات تازه تأسیس ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه برگزاری سه رویداد مهم کشوری در کرمانشاه نشان از ظرفیت بالایی استان در رشته‌های مفرح  دریایی و ساحلی است.

بهمن اختیاری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:  در نیمه نخست تیرماه امسال با وجود تازه تاسیس بودن هیات ورزشهایی دریایی و ساحلی استان ، موفق شدیم سه رویداد مهم ورزشی را با حضور قهرمانان برتر کشور در سدهای استان کرمانشاه برگزار کنیم.

وی افزود :کرمانشاه ظرفیت های بسیاری را در رشته های دریایی و ساحلی دارد که در مسابقات اخیر در خشش ورزشکاران کرمانشاهی در ماهیگیری و همچنین استند آپ پدل برد در بخش بانوان و مسابقات امداد و نجات در بخش آقایان آقایان حاکی از این واقعیت است.

اختیاری تصریح کرد: با وجود اینکه کرمانشاه یک استان ساحلی نیست و از دریا به دور است اما وجود سدهای مختلف در استان و همچنین رودخانه های پر آب و خروشان باعث شده است ما قهرمانان بسیاری را در این رشته ها داشته باشیم و در میادین مختلف نیز شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران مان بوده‌ایم.

اختیاری با اشاره به فعالیت  کمیته‌های مختلف هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان افزود: در حال حاضر پنج کمیته اصلی موج سواری، قایق‌های تندرو ، ماهیگیری ورزشی، اسکی روی آب و جت اسکی  در استان فعال است.

وی تصریح کرد: با توجه به آمایش سرزمینی که صورت گرفته است کرمانشاه در رشته‌های ماهیگیری و جت اسکی ظرفیت‌های بالایی را برای برگزاری رقابت‌ها و رویدادهای مهم دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان در برگزاری رویدادها ورزشی در رشته‌های دریایی تصریح کرد: بر همین اساس پیشنهاد برگزاری مسابقات در سطح کشوری و با عنوان جایزه بزرگ در چند رشته را به فدراسیون دادیم که با توجه به  برخورداری شرایط لازم استان در برگزاری این مسابقات با آن موافقت شد.

سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان افزود:  در هفته گذشته  رقابت‌های ماهیگیری ورزشی انتخابی استان با حضور برترین های این رشته در سد شیان  اسلام آباد غرب  در روزهای اول تا سوم تیرماه برگزارشد  که ورزشکاران کرمانشاهی عناوین برتر را کسب کردند.

وی تصریح کرد:  رقابت‌های مهیج استند آپ پدل برد و امداد و نجات جایزه بزرگ کشور  نیز به مدت ۲ روز در  روزهای  ۱۱ و ۱۲ تیر ماه به  میزبانی استان کرمانشاه در  سد جامیشان سنقر با حضور ملی پوشان و بهترین رکورد داران این رشته برگزار شد.

وی افزود: در پایان این دوره از  رقابت‌ها که ۱۲ تیم از ۸ استان صاحب نام در رشته های آبی شرکت داشتند، در بخش بانوان تیم‌های پرشین گلف هرمزگان،پدل برد کرمانشاه و پژهان از کرمانشاه اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز پرشین گلف هرمزگان، ساپورت کورد کرمانشاه و پژهان کرمانشاه اول تا سوم شدند.

اختیاری  خاطر نشان کرد : به نفرات برتر این رقابت‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیر نقدی که در مسابقات بسیار مهیج و دیدنی شرکت کردند، اهدا شد.

اختیاری در پایان خاطر نشان کرد  با وجود اینکه هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه یک هیات نوپا است و هنوز پروسه های اداری را طی می‌کند اما خوشبختانه در آغاز فعالیت خود موفق برگزاری سه رویداد کشوری  در رشته های مختلف با حضور بانوان و آقایان و قهرمانان برتر این رشته ها در سدهای شیان اسلام آباد غرب و جامیشان سنقر شدیم  که نشان از ظرفیت استان کرمانشاه در این رشته ها است و امیدواریم با حمایت های خوبی که از جانب مسوولان ورزش استان از این هیات ها می شود بتوانیم زیرساخت های لازم را برای برگزاری و میزبانی رقابت‌های ملی و بین المللی فراهم کنیم. 

علاوه بر ظرفیت های استان کرمانشاه در  بعد قهرمانی ورزش های دریایی و ساحلی می توان از نگاه صنعت  توریسم ورزشی به این هیات توجه ویژه ای داشت که در گزارشی مفصل به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز