خبرگزاری کار ایران

در تابستان ۹۲؛

اقداماتی برای پیشگیری از بحران کم آبی در شهر تازه‌آباد صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۷۲

برنامه های راهبردی امور آبفای شهر تازه آباد جهت پیشگیری و مقابله با هر گونه بحران کم آبی و قطع آب در تابستان امسال.

ایلنا: مدیر امورآب و فاضلاب شهر تازه آباد گفت: برای تأمین آب شرب و آبرسانی مطلوب به شهروندان محترم و روستاهای مجاور از سال ۸۹ لغایت ۹۲ طی سه سال متوالی قبل از فرا رسیدن تابستان و آغاز پیک مصرف آب در راستای وظایف و برای پیشگیری از هر گونه بحران کم آبی و مشکلات احتمالی که موجب اختلال در امر آبرسانی شود.

به گزارش ایلنا از تازه آباد، مرتضی کلاهیان تاکید کرد: برنامه‌هایی در امور آبفای شهر تازه آباد به شرح ذیل انجام گرفته است، همانند بازدید الکتروپمپ‌های فعال که در صورت مشاهده نقص یا اشکال فنی در هر یک از آن‌ها تعمیر یا تعویض انجام شده است.

وی افزود: تعویض کابل‌های فرسوده بطول ۱۶۰ م‌تر، تعویض ترانس ۳۱۵ کیلووار این مرکز و تعمیر ترانس قبلی برای نگهداری در مرکز بعنوان رزرو. تنظیم و کنترل شیر فلکه‌های شبکه توزیع که ضمن برقرار کردن تعادل بین تأمین، توزیع و مصرف آب که در حد قابل توجهی در جلوگیری از بروز شکستگی در سطح شهر مؤثر بوده است. به روز رسانی تعمیرات حوادثو شکستگی انشعابات و شبکه اصلی آب و جلوگیری از هدر رفت آب شرب. بازدیدهای مستمر از خط انتقال و شیر فلکه‌های اصلی، شناسایی و رفع نشتی یا شکستگی‌های یافت شده و اطمینان از کارکرد شیر فلکه‌های خط انتقال.

کلاهیان در پایان تصریح کرد: نتیجه و حاصل مجموع کار‌ها و اقدامات بعمل آمده رضایتمندی مردم و مسئولین محترم شهرستان ثلاثباباجانی را به همراه داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز