خبرگزاری کار ایران

کارگران ابنیه فنی راه آهن درود همچنان پیگیر مطالبات خود هستند/ انتقاد از بی‌توجهی مسئولان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۱۴

کارگران ابنیه فنی راه‌آهن درود از روز سه‌شنبه (۲۸ شهریورماه) در پیگیری مطالبات خود، در محل کار و استاداری تجمعاتی برگزار کردند.

یکی از کارگران معترض ابنبه فنی راه‌آهن درود به خبرنگار ایلنا گفت: به نظر می‌رسد مسئولان استان کرمان بعد از گذشت چند روز از آغاز اعتراض کارگران ابنیه فنی درود، هنوز پیگیر مطالبات کارگران نیستند.

به گفته وی، مهم‌ترین خواسته کارگران پرداخت معوقات سنواتی ده سال گذشته، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و تضمین امنیت شغلی کارگران است.

او گفت: بعد از گذشت هشت روز مسئولان استان کرمان همچنان به مطالبات کارگران ابنیه فنی راه آهن درود بی‌توجه هستند و با این کار می‌خواهند کارگران را از ادامه اعتراض منصرف کنند.

این کارگر در ادامه تصریح کرد: در روز‌های گذشته کارگران جدا از محوطه‌ی محل کار خود، به استانداری مراجعه و مقابل آن تجمع کردند که به آنها قول رسیدگی داده شد.

او با بیان اینکه وضعیت کارگران ابنیه فنی راه آهن هر روز به نسبت روز قبل بدتر می‌شود اما هنوز مسئولان پیگیر وضعیت آنها نیستند، در خاتمه افزود: از استاندار کرمان انتظار داریم به خواسته‌های حداقلی ما کارگران ابنیه فنی درود رسیدگی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز