خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر در تقدیر از مواضع راهگشا و دلگرم‌کننده مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۸۴۱

خانه کارگر با صدور بیانیه‌ای از مواضع راهگشا و دلگرم‌کننده مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه کارگری تشکر کرد و نوشت: «بیانات امروز حضرتعالی در روز کارگر، مایه دلگرمی کارگران بوده و افق‌های جدید را فراروی دولت، جامعه و کارگران گشوده است».

به گزارش ایلنا، خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای از بیانات دلگرم‌کننده و راهگشای امروز مقام معظم رهبری در جمع کارگران تقدیر و تشکر به عمل آورد. 

متن بیانیه خانه کارگر بدین است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)

با سلام و تحیات؛

سراسرِ بیانات امروز حضرتعالی به مناسبت روز کارگر، کما فی السابق مایه دلگرمی کارگران بوده و افق‌های جدیدی را فراروی دولت، جامعه و کارگران گشوده است.

تاکید معظم‌له بر لزوم انجام "حرکتی محسوس" برای ارتقای سطح زندگی کارگران و منوط نمودن ارتقای وضع کشور به این مهم، اشاره دقیق و شورانگیز و منطبق بر آموزه‌های دینی به اصل اساسی "سهم‌بری عادلانه کارگران از درآمد کار" و توجه دادن متصدیان و صاحبان سرمایه به "رعایت انصاف و ناظر دانستن حق تعالی" بخشی از نکات مطروحه از سوی حضرتعالی بود که حجت را بر صاحب منصبان ذیربط و اضلاع قدرتمند جامعه کار و تولید تمام کرد.

حضرتعالی نیک مستحضرید و بارها اشاره فرموده‌اید که جامعه کارگری در سال‌های نخست انقلاب، در اوج مسئولیت‌پذیری، در سرپا نگه داشتن کارخانجات و تولید کوشیدند و مانع صدمه خوردن به زیرساخت‌های اساسی تولید کشور شدند؛ در دوران دفاع مقدس به رغم عدم افزایش مزد در سال‌های متمادی بدون هیچگونه اعتراضی، در عرصه جنگ بیش از 14000 شهید را تقدیم کشور نمودند و همزمان تولید را به سنگر پشت جبهه تبدیل کردند.

تأکید معظم له بر نقش آگاهی‌سازی اعتراضات برای مجموعه نظام، نگاهی نو در فراروی همگان قرار داد. تعهد کارگران با رهبری نیز بر همین مبنا استوار بوده و همواره مرزبندی خود را با بدخواهان انقلاب و کشور حفظ و بر این میثاق با نظام باقی خواهند ماند.

کارگران در شرایط دشوار جدید با اشکال نوین جنگ ترکیبی که در رأس آن تحریم‌های ظالمانه قرار دارد بلوغ و مسئولیت‌پذیری خود را به نمایش گذاشتند. 

انتظار بر این است در راستای تحقق فرمایشات حضرتعالی، مسئولان و دست‌اندرکاران، تدابیری برای ارتقاء معیشت کارگران به عنوان ستون فقرات تولید، امینت شغلی و نیز سیاست‌های حمایت از کارگران بیکار شده و بیکاران و حفظ اشتغال را در دستورکار خود قرار دهند.

ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبری معظم، آمادگی خود را برای تحقق فرمایشات حضرتعالی اعلام می‌نماید.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز