خبرگزاری کار ایران

مسئولان مانع از تعطیلی پروژه پارک آزادی نی‌ریز و بیکاری کارگران شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۲۴

یک فعال کارگری در استان فارس از تعطیلی پروژه پارک آزادی نی‌ریز و بیکاری کارگران آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در شهرستان نی ریز استان فارس اعلام کردند: پروژه ساخت پارک آزادی نی ریز از سال ۹۹ با مشارکت کارخانه فولاد غدیر که در حال ساخت است، به یکباره متوقف شد.

به نقل از یکی از کارگران گفته شد؛ پروژه پارک آزادی نی ریز به دنبال قانون مالیاتی مجلس دهم که در ماده ۷ احکام مالیاتی قانون برنامه ششم - توسعه جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۰.۱۳۹۶) مصوب شده به شرکت فولاد غدیر واگذار شده است اما گویا به استناد قانون مالیات بر ارزش افزوده جدید که از ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۰ ابلاغ شده است، این بند قانونی حذف شده است.

 وی گفت: از ۲۷ آذر ماه جاری عملا مجری طرح، فعالیت ساخت پارک آزادی را علارغم درخواست‌های مکرر مدیران شهری برای ادامه کار متوقف کرده و به کارگران اعلام کرده از ابتدای دی ماه آینده برای تسویه حساب به واحد مالی شرکت مراجعه کنند. در کنار آن پیمانکاران نیز در حال جمع آوری تجهیزات خود هستند.

این کارگر افزود: اگر مسئولان به وضعیت این پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی در خیابان کوچک جنگلی شهر نی‌ ریز رسیدگی نکنند، در آینده شاهد تعطیلی کامل این پروژه ناتمام که ده‌ها میلیارد تومان هزینه دربرداشته است و  بیکاری کارگرانش خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز