خبرگزاری کار ایران

کارگران آبفای خرمشهر تجمع کردند/ این بار برای تشکر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۶۰

گروهی از کارگران آبفای خرمشهر با حضور در محدوده محل کار خود، یک تجمع صنفی در حمایت از شرکت آب و فاضلاب برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در آبفای خرمشهر گفتند: پرداخت به موقع حقوق، عیدی و سنوات برای کارگران آبفای خرمشهر چندین ماه بود که با مشکل مواجه شده بود. به همین دلیل کارگرانی که در شرایط سخت شهر کار می‌کردند از معیشت و امکانات خوبی بهره‌مند نبودند. اما اجتماع روز دوشنبه ما نسبت به سایر اجتماعات صنفی شکل گرفته، متفاوت است. ما در این روز آمده بودیم تا رضایت خودمان را از آبفا برای پرداخت مطالباتمان اعلام کنیم.

کارگران آبفای خرمشهر اظهار داشتند: این اقدام آبفای خرمشهر بی‌سابقه بوده است و به  مرور مطالباتمان را به روز کرده است. آبفا برای به روز کردن حقوق هایمان حین پرداخت حقوق ماهانه بخشی از معوقات مزدی ما را نیز پرداخت کرده است.

یکی از کارگران حاضر در تجمع گفت: در سال‌های گذشته تجمعات زیادی در اعتراض به وضعیت بلاتکلیفی در پرداخت معوقاتمان در مقابل نهادهای مختلف دولتی برگزار کرده‌ایم. دلیل اعتراض چند ساله کارگران آبفای خرمشهر کمبود منابع مالی بود که با تامین آن در عرض شش ماه نه حقوق به حساب کارگران پرداخت شد.

او گفت: همه کارگران آبفا برای تشکر و قدردانی از مدیرعامل آبفا خرمشهر و خوزستان با نوشتن پارچه نوشته‌ای مسیر محل کار خود در را تا میدان معلم پیاده‌روی کردند و به این ترتیب زمینه شادی و خوشحالی کارگران بعد از سال‌ها بلاتکلیفی فراهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز