خبرگزاری کار ایران

کارگران عسلویه: امیدواریم بررسی "طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت" امروز به پایان برسد/ در انتظار حذف پیمانکارانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۳۳۲

کارگران پارس جنوبی ابراز امیدواری کردند بررسی نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت امروز به پایان برسد.

جمعی از کارگران عسلویه و پارس جنوبی در تماس با خبرنگار ایلنا اعلام کردند: هزاران کارگر نفت و گاز سراسر کشور به کمیسیون اجتماعی مجلس چشم دوخته‌اند و انتظار داریم همانطور که وعده داده‌اند، امروز (دوازدهم دی ماه) بررسی نهایی و جمع‌بندی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به پایان برسد و این طرح برای تصویب نهایی تقدیم مجلس شود.

این کارگران که طرف قرارداد شرکت‌های پیمانکاری هستند و روزهای گذشته را در تهران سپری کرده‌اند تا پیگیر تصویب طرح ساماندهی باشند؛ می‌گویند: کمیسیون اجتماعی مجلس باید در مقابل همه‌ی کارشکنی‌ها ایستادگی کند و امروز پرونده‌ی طرح را ببندد؛ ما خواستار حذف کامل پیمانکاران و واسطه‌ها از تمام فازهای پارس جنوبی و انعقاد قرارداد مستقیم با همه‌ی کارگرانی هستیم که ماهیت شغل‌شان مستمر است.

ولی اسماعیلی (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) روز گذشته به ایلنا گفت: یکشنبه بررسی نهایی طرح ساماندهی در کمیسیون اجتماعی مجلس به پایان خواهد رسید؛ او از شمول گسترده‌ی طرح و تلاش برای تحت پوشش قرار دادن نیروهای تمام نهادها خبر داد. حالا هزاران کارگر پیمانکاری و شرکتی نهادهای دولتی و عمومی، چشم به کمیسیون اجتماعی مجلس شورا دوخته‌اند و امیدوارند انتظار چندماهه بالاخره با دستاورد مثبت به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز