خبرگزاری کار ایران

کاپلو: اینتر قهرمان سری A می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۷۲۹

فابیو کاپلو معتقد است که اینتر می تواند در فصل جاری رقابت‌های سری را به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، فصل جدید رقابت‌های سری  Aاز چندی پیش آغاز شد و بعد از گذشت سه هفته از مسابقات آتالانتا با کسب تمام امتیازات ممکن در صدر جدول قرار گرفته است. این در حالی است که اینتر با 7 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اما قطعاً تیم آنتونیو کونته یکی از مدعیان کسب اسکودتو خواهد بود.

فابیو کاپلو معتقد است نراتزوری دارای ویژگی هایی است که می تواند این تیم را به مقام قهرمانی رقابت‌های فصل جاری سری  Aبرساند.

او در این باره گفت: "اینتر بازیکنان قرضی خود را به فروش نرساند و اکنون دو تیم بسیار خوب در اختیار دارد. این بدان معناست که حالا رقابت بسیار خوبی در این تیم جریان خواهد داشت. با پنج بازیکن کونته می‌تواند تیمش را به طور کلی تغییر دهد. از طرف دیگر همه با انرژی و شادی بیشتری تمرین می کنند چراکه می دانند در این صورت شانس بیشتری برای حضور در ترکیب خواهند داشت. به طور کلی فکر می کنم که آنها شانس زیادی برای قهرمانی خواهند داشت. یوونتوس اما مهمترین بازی خود را مقابل ناپولی انجام نداد و فکر می‌کنم که پیرلو مجبور است با داشتن تعداد زیادی مهاجم دست و پنجه نرم کند. آتالانتا نیز می‌تواند یک خطر بسیار جدی برای سایر تیم‌ها تلقی شود. آنها حالا تجربه بین المللی و ارائه بازی های خوب را در کارنامه دارند. همچنین ناپولی هم می تواند خطرناک باشد. میلان و رم هم شانس های دیگر محسوب می‌شوند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز