خبرگزاری کار ایران

تیمی که برابر ژاپن پیروز شده را دست کم نمی‌گیریم

طیبی: هدف ما قهرمانی در آسیا است

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۲۸۳

بازیکن تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: ویتنام حتما تیم خوبی بوده که ژاپن را شکست داده بنابراین نباید آن‌ها را دست کم بگیریم.

حسین طیبی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر که با تلاش تمام بازیکنان و کادر فنی تیم توانستیم برنده بازی با قرقیزستان شویم و قدرت فوتسال ایران را به همه نشان دادیم.

وی افزود: از اول مسابقات خوب و با هدف شروع کردیم و آهسته آهسته در حال نزدیک شدن به هدف نهایی خود هستیم تا جایگاه ملی فوتسال‌مان را به آسیا و جهان نشان دهیم.

این بازیکن گلزن ایران با بیان اینکه گل‌های به ثمر رسیده متعلق به فرد نیست، متذکر شد: تمام تیم ما با جان و دل برای به موفقیت رسیدن می‌جنگند و اینکه چه کسی گلزنی می‌کند مهم نیست و اگر گلی به ثمر رسیده ثمره زحمات همه بازیکنان تیم‌ملی بوده است.

حسین طیبی با اشاره به بازی آینده تیم‌ ملی برابر ویتنام متذکر شد: در بازی بعد با ویتنام هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی را ببریم و به فینال راه پیدا کنیم. آنها بازیکنان و مربی خوبی دارند.

وی در خاتمه یادآور شد: ما برای هدف اصلی‌مان که قهرمانی آسیاست تلاش می‌کنیم و آن هدف هم آوردن جام قهرمانی آسیا برای مردم عزیز و دوست‌داشتنی ایران است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز