خبرگزاری کار ایران

نشست هم‌اندیشی کشتی کارگران تهران؛

نایبی: بهره گیری از تمام ظرفیت کارخانجات برای ارتقای کشتی کارگران

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۰۴۶

نشست هم‌اندیشی‌مسئولان انجمن کشتی کارگران استان تهران و تیم های کشتی کارگری با هدف برگزاری مطلوب رقابت های کشتی کارگران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که علی نایبی از قهرمانان اسبق کشتی ایران و رئیس انجمن کشتی کارگران تهران، علی عبادی رئیس کمیته داوران و از داوران ملی و اسبق کشتی ایران ، ابوالفضل‌حمیدی دبیر، نایب‌رئیس و جمعی از مسئولان و مربیان‌تیم‌های کشتی کارخانجات حضور داشتند، مجید محمدی دبیر هیات ورزش کارگری استان تهران ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: اینگونه نشست های تخصصی کمک موثری در جهت هم اندیشی و تبادل نظر مسئولان با مدیران ورزش کارخانجات دارد و هیات ورزش کارگری تهران از این نشست ها حمایت می کند.

وی افزود: با حضور افراد کاربلد و صاحب نام در راس انجمن کشتی کارگران تهران باید کاری کنیم که بار دیگر شاهد رونق کشتی در کارخانجات استان تهران باشیم و یقینا این اتفاق خواهد افتاد.

نایبی: بهره گیری از تمام ظرفیت کارخانجات برای ارتقای کشتی کارگران

علی ادیبی رئیس انجمن کشتی کارگران استان تهران نیز گفت: مسابقات کشتی آزاد کارگران (گرامیداشت هفته دفاع مقدس) طی روزهای  5 و 6 مهرماه در سالن شماره دو مجموعه ورزشی کارگران برگزار می‌شود و تمام سعی و تلاش ما این بوده که از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ورزش کارگران برای ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات استفاده کنیم.

علی عبادی پیشکسوت داوری ایران و از دلسوزان کشتی کارگران با ذکر این مطلب که باید مدیران کارخانجات را تشویق کنیم تا به سمت ورزش و کشتی ترغیب شوند، گفت: من خودم آمادگی این را دارم که با حضور در تمامی کارخانجات و گفت و گو با مدیران، توجه آنها را بیشتر به سمت ورزش جلب کنم. به عبارتی ما باید ارتباط مستمری با مدیران کارخانجات داشته باشیم که این یکی از رموز توسعه کمی و کیفی ورزش کارگری است.

در پایان این نشست شرایط برگزاری مسابقات نیز به شرح ذیل اعلام شد:

۱- مراسم وزن کشی کلیه اوزان در هشت وزن ( ۵۷-۶۱-۶۵-۷۰-۷۴-۸۶-۹۷-۱۲۵) کلیه اوزان با ۲ کیلوگرم ارفاق ، راس ساعت ۱۴ الی ۱۵ روز یک شنبه ۵ مهر۹۴ در مجموعه ورزشی و فرهنگی کارگران برگزار می شود.

۲- مسابقات از ساعت ۳۰/ ۸ صبح روز دو شنبه مورخه ۶ مهرماه ۹۴ آغاز خواهد شد.

۴- تیم قهرمان این مسابقات با استفاده از نفرات نخست اوزان مختلف با نظر انجمن کشتی کارگران به عنوان نماینده استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز