خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی؛ معادله سقوط و قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۲۳۸

سرخپوشان در دیداری حساس از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی می‌روند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که هر دو تیم به سه امتیاز این مسابقه احتیاج دارند و با رویای پیروزی پا به زمین خواهند گذاشت.

پرسپولیس پس از اینکه توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفت، در لیگ برتر نیز مقابل سپاهان متوقف شد تا این بازی برای شاگردان اوسمار از  حساسیت بیش‌تری برخوردار باشد.

نساجی که در هفته گذشته موفق شد با برد مقابل ذوب آهن تا حدودی از منطقه سقوط فاصله بگیرد، اما همچنان احتمال بقا برای این تیم در رقابت با سه تیم خوزستانی زیاد نیست و به کسب سه امتیاز بازی خانگی‌اش نیاز مبرمی دارد.

تتها غایب پرسپولیس برای این بازی امید عالیشاه است که با دریافت کارت قرمز مقابل سپاهان، این بازی را از دست داد.

درون دروازه علیرضا بیرانوند قرار خواهد گرفت که ‌پس از طی کردن دوران مصدومیتش و کلین شیت مقابل سپاهان، به دنبال ثبت دوازدهمین کلین شیت خود در لیگ برتر است.

دانیال اسماعیلی فر پس از گذراندن یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش، مقابل نساجی در ترکیب قرار می‌گیرد و خط دفاعی سرخپوشان را چینش چهار نفره کنعانی زادگان، گولسیانی، عبدالکریم حسن و اسماعیلی‌فر تشکیل خواهد داد.

سروش رفیعی مقابل نساجی به آمار صد و یکمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس می‌رسد. او کنار مسعود ریگی در خط میانی پرسپولیس قرار خواهند گرفت. جلو تر از آن‌ها اوستون اورونوف و مهدی ترابی بازی خواهند کرد.

در خط حمله نیز حضور آل کثیر قطعی خواهد بود، در کنار او کاپیتان دوم پرسپولیس، وحید امیری قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و وحید امیری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز