خبرگزاری کار ایران

اوزونیدیس: چرا فقط ما فردا بازی می‌کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۷۱۸

مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با شمس آذر، شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، در اولین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر، گل گهر از ساعت 19 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان شمس آذر خواهد بود.

اوزونیدیس در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: فردای روبروی تیم خیلی خوب و خطرناکی بازی داریم. باید در این بازی تمرکز داشته باشیم و با تاکتیک بازی کنیم. مثل قبل مشکلات و مصدومانی داریم و باید ببینیم تا فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. حتما می‌خواهیم برنده شویم اما از طرفی به بازی حذفی هم فکر می‌کنیم. درباره ۲-۳ بازیکن باید وارد تمرین شویم و ببینیم شرایط‌شان چطور است.

او در مورد زمان برگزاری این مسابقه گفت: بعضی مسائل خیلی مهم است. برای من خیلی عجیب است که چرا فقط ما فردا بازی می‌کنیم؟ ما بازی حذفی داشتیم و با رفسنجان هم بازی کردیم اما یک روز کمتر از همه تیم‌ها استراحت کردیم. چرا؟ آخر فصل، یک روز خیلی مهم است‌. این چیزی است که من خوشم نمی‌آید، اما فعلا شرایط اینطور است. ما سعی می‌کنیم که نسبت به این شرایط برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: بعضی اتفاقات در دوره گذشته برای من عجیب بوده است. من شنیدم که تیم حریف‌مان مستقیم به سیرجان پرواز می‌کند. شاید فرودگاه اینجا برای تیم رقیب باز می‌شود، اما برای ما نه.

سرمربی گل‌گهر در پایان درباره حضور بهنام برزای در پست غیرتخصصی و شرایط مسیح زاهدی بیان کرد: آرتا هنوز آماده نیست و مسیح را هم باید در تمرین ببینم و امیدوارم آماده باشد. با برزای هیچ مشکلی نداریم، چون هر جایی که او را می‌گذاریم، بهترین خودش را ارائه می‌دهد. شرایط مسیج را باید در تمرین ببینیم و درباره او تصمیم‌گیری کنیم، چون خیلی مهم است که بازی را از اول شروع کند و بتواند به آمادگی کامل برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز