خبرگزاری کار ایران

اظهارات نا امید کننده مدافع لیورپول پس از شکست مقابل اورتون

فن‌دایک: هیچ شانسی برای ماندن در کورس قهرمانی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۵۷

مدافع لیورپول بعد از شکست تیمش مقابل اورتون از عملکرد هم تیمی‌های خود انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، لیورپول بار دیگر در مسیر قهرمانی و در رقابت با آرسنال و منچستر سیتی عقب ماند. آن‌ها پس از شکست مقابل کریستال پالاس، دیگر فرصت اشتباه نداشتند اما مجددا مقابل اورتون در هفته سی و چهارم با دو گل شکست خوردند.

ویرجیل فن‌دایک مدافع لیورپول پس از این بازی گفت: بعد از این بازی از بسیاری جهات ناامیدکننده ظاهر شدیم. اگر قرار باشد مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی نداریم برای اینکه خودمان را در کورس قهرمانی ببینیم.

به دلایل مختلفی خیلی ناراحتم. فکر می‌کنم همه بازیکنان باید خودشان را رو در آیینه نگاه کنند و ببینند آیا عملکردی که ارائه در این بازی ارائه کردند، برای قهرمانی لیگ کافی بود؟ خیلی سخت بود، ما باید مقابل تیمی که برای سقوط نکردن میجنگد عملکرد بهتری داشته باشیم.

من هنوز فکر میکنم در نیمه اول شانس های مسلم داشتیم که باید آن‌ها را به گل تبدیل میکردیم. به اندازه کافی خوب نبودیم، و نباید میگذاشتیم با عملکردی مثل بازی امشب، قهرمانی این فصل از دست برود، بلکه در همه جنبه ها باید عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز