خبرگزاری کار ایران

مربی هوادار: شجاعی افکار بلندی دارد و می‌خواهد تیم را تک رقمی کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۴۲

حمید عبداللهی مربی هوادار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات بود.

به گزارش ایلنا، حمید عبداللهی در شنست خبری پیش از بازی با پیکان کفت: شناخت خوبی از تیم پیکان داریم. آنها یک باشگاه پرامکانات در پایتخت هستند که از کادرفنی خوبی برخوردارند. آنها در چند بازی اخیر منسجم‌تر شده‌اند و قابل احترام هستند. امیدوارم بازی خوب و پر از هیجانی بشود.

وی افزود: روندمان ثبات بیشتری پیدا کرده است. تیم‌مان بسیار همدل است و حال همه ما در این تیم خوب است. فردا همه به سه امتیاز بازی نیاز دارند. بازیکنان باهوشی داریم. امیدوارم بازیکنان فردا با جسارت‌تر به زمین بروند که بازی را ببریم.

مربی هوادار در مورد شرایط این تیم در ابتدای حضور کادرفنی جدید گفت: در مقطعی که به هوادار آمدیم شرایط هوادار طوری بود که باید تلاش می‌کردیم این تیم در لیگ بماند. آقای شجاعی افکار و روح بلندی دارد که می‌خواهد تیم را تک رقمی کند‌. اگر بازی فردا را ببریم قطعا رتبه ما تک رقمی خواهد شد.

او ادامه داد: روزی که آمدیم بچه‌ها دچار بیماری روحی بودند و فراموش کردند چه کسی هستند. آقای شجاعی وارد ذهن و قلب بازیکنان شد. شرایط بدنی آنها هم ایده‌آل نبود. تیمی که بازیکن شرح وظایف داشته باشد و آمادگی جسمانی‌اش بالا باشد، موفق می‌شود.

وی در پیایان اظهار داشت: داریوش شجاعیان، کریم اسلامی، امین پورعلی، یونس شاکری و... شاید همه فکر می‌کردند فوتبال‌شان تمام شده اما با تلاش بیشتر شرایط را تغییر دادند. اگر بازیکنان هوادار بخواهند بازی کنند، هر تیمی جلوی ما کار سختی خواهد داشت. فکر می‌کنم تک رقمی شدن برای این تیم هوادار کوچک باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز