خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - سپاهان/ ال‌کلاسیکو با طعم انتقام و قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۰۳

ال کلاسیکوی ایرانی یکی از جذاب ترین نبردهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تقابل سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است.

سرخپوشان تهران در حالی از سپاهان میزبانی می‌کنند که برای جا نماندن از استقلال و چه بسا صدرنشینی، نیاز به برتری مقابل سپاهان دارند. شاگردان اوسمار در ال‌کلاسیکوی ایران انگیزه بسیار بالایی دارند، چون بازی رفت را در ورزشگاه نقش جهان به حریف واگذار کردند.

از طرفی در دیدار قبلی خود که در جام حذفی بود برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند تا فرصت کسب سه گانه را از دست بدهند و بنابراین در این دیدار به دنبال برتری هستند تا بتوانند ۵۵ امتیازی شوند و در کورس قهرمانی باقی بمانند حتی اگر استقلال متوقف نشده باشد. اوسمار در بازی فردا نمی‌تواند از علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه مصدوم و دانیال اسماعیلی‌فر محروم بهره ببرد و گل‌هایی که امیررضا رفیعی برابر آلومینیوم اراک خورد، سرمربی برزیلی را نگران کرده تا از درون دروازه مطمئن نباشد.  

سپاهان ۴۵ امتیازی که در سه بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی برنده بوده، اگر بتواند در ورزشگاه آزادی فاتح ال‌کلاسیکو نام بگیرد، کماکان امیدوار به قهرمانی باقی می‌ماند، به خصوص اگر تراکتور ۳ امتیاز دیدار با سپاهان را در خانه نگه دارد. ژوزه مورایس در بازی فردا چند غایب دارد. محمد دانشگر، پیام نیازمند و آریا یوسفی مصدوم هستند و کادر پزشکی طلایی پوشان در تلاش است تا رضا اسدی و فرشاد احمدزاده را به این بازی برساند. غایبانی مهم به خصوص اسدی که تک گل بازی رفت را به ثمر رساند.

سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز