خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران نشست خبری پیکان را هم تحریم کردند

رجب زاده: بازی با استقلال خوزستان مهم‌تر از بازی با سپاهان و ملوان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۲۵

خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری، نشست خبری محمد رجب زاده مربی پیکان را نیز به دلیل عدم حضور رضا عنایتی تحریم کردند.

به گزارش ایلنا، رجب زاده مربی پیکان به جای عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان شرکت کرد و در ابتدا درابره عدم حضور سرمربی پیکان در این نشست توضیح داد: قطعا چهره آقای عنایتی بسیار جذاب‌تر از من است و کاملا به شما حق می‌دهم، آقای عنایتی تا آخرین لحظه تاکید داشت که در کنفرانس خبری حضور داشته باشد ولی من باز هم عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره شرایط این بازی بیان داشت: کاملا به شرایط استقلال خوزستان اشراف داریم. آن‌ها در مقایسه با نیم فصل اول کاملا احیا شده اند و چهار بازیکن خارجی به خدمت گرفتند و در کل بازیکنان باکیفیتی را در اختیار دارند. آن‌ها در نیم فصل دوم متحول شدند و امتیاز های خوبی در خارج از خانه و داخل خانه به دست آوردند.

رجب زاده ادامه داد: شیوه و نوع بازی آن‌ها را می‌شناسیم و برای تمام لحظات بازی برنامه داریم، به بازیکنانمان گوشزد کردیم که چه بازی بسیار مهمی داریم، این بازی بسیار مهم‌تر از بازی با سپاهان و ملوان خواهد بود و کاملا آماده هستیم. 

در ادامه خبرنگاران حاضر در سالن به دلیل عدم حضور عنایتی و تحریم نشست خبری استقلال خوزستان که قبل از این نشست برگزار شده بود، سوالی نپرسیدند و رجب زاده سالن را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز