خبرگزاری کار ایران

ورمزیار: استقلال بدون آرامش نمی‌تواند قهرمان شود/ از باتجربه‌های تیم ملی نباید به سادگی گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۲۲

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی و همچنین شرایط تیم نکونام در لیگ صحبت کرد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد تیم ملی در دو دیدار اخیر مقابل ترکمنستان اظهار داشت: پیروزی مقابل ترکمنستان از قبل مشخص بود اما تیم ملی باید با تیم‌های بزرگ آسیا بازی کند. فدراسیون فوتبال باید از همین امروز به فکر این موضوع باشد. رایزنی با چند تیم بزرگ و صاحب فوتبال که باعث شود تیم ملی ما محک جدی خورده، نقاط ضعف برطرف شود تا با قدرت کامل مقابل حریفان قرار گرفته و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد بحث جوانگرایی در تیم ملی گفت: چند بازیکن با میانگین سنی بالا حضورشان در جام جهانی به صلاح نیست و باید جای خود را به جوانان بدهند اما نباید از باتجربه‌ها به سادگی گذشت و نمی‌شود به یکباره هم تیم را به طور کامل تغییر داد. ترکیبی از بازیکنان جوان که انگیزه بالایی دارند در کنار با تجربه‌ها می‌تواند یک تیم ملی پرقدرت را به وجود بیاورد.

پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت این تیم در سال گذشته هم خاطرنشان کرد: مشکلات مدیریتی و مالی، اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی همه دست به دست هم دادند تا استقلال شرایط سختی پیدا کند اما با همدلی و صمیمیتی که بین کادر فنی و بازیکنان وجود داشت و همچنان وجود دارد استقلال توانست صدرنشین لیگ شود و اگر این روند و حمایت هواداران ادامه پیدا کند به طور حتم آبی‌ها می‌توانند جام را بالای سر ببرند.

وی افزود: استقلال درون دروازه و خط دفاع فوق العاده عمل کرده است. حسینی همین روزها آماده‌ترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران است و توانسته دروازه‌اش را در بازی‌های زیادی بسته نگه دارد اما نکونام برای فصل آینده و حضوری پرقدرت در لیگ جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان باید بازیکنان جدید و خوبی را در خط هافبک و حمله به خدمت بگیرد تا بتواند با قدرت بیشتری کارش را ادامه دهد.

ورمزیار در مورد شانس آبی‌ها برای قهرمانی در لیگ هم عنوان کرد: قهرمانی دور از دسترس استقلال نیست به شرط آنکه به یک نکته مهم توجه کند و آن آرامش است. اگر استقلال از حاشیه‌ها دوری کند و آرامش داشته باشد به طور حتم به قهرمانی خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز