خبرگزاری کار ایران

خبر بد برای تیم عربستانی

دوری 6 هفته ای بهترین بازیکن الهلال در حساس ترین مقطع فصل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۷۱

الکساندر میتروویچ به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، 6 هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ایلنا، الکساندر میتروویچ در اواسط نیمه اول دیدار الهلال مقابل الشباب در حالی که دو گل نیز به ثمر رسانده بود، به یکباره از ناحیه کشاله ران احساس درد کرد و از زمین بازی خارج شد.

با اعلام باشگاه الهلال باشگاه میتروویچ به دلیل مصدومیت در ناحیه کشاله ران حدود ۶ هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. این در حالی‌ست که این تیم عربسانی در این 6 هفته باید بازی های حساسی را از سر بگذراند.

شاگردان ژزوس تا این‌جای کار درتمامی رقابت‌ها موفق به پیروزی در 33 بازی متوالی شدند و از این حیث رکورد دار هستند و حالا دوری طولانی مدت میتروویچ، ممکن است رکورد ویژه الهلالی ها را نیز به خطر بیندازد.

میتروویچ در این فصل عملکرد درخشانی با پیراهن الهلال داشته و در لیگ حرفه ای عربستان آمار 22 گل و 5 پاس گل بر جای گذاشته. او همچنین تاثیر زیادی در حضور الهلال تا نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت و در 10 بازی 8 گل و 2 پاس گل به ثمر رساند.

الهلال در مدتی که میتروویچ از میادین دور است، باید دو بازی مقابل العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند و در سوپرکاپ نیز مسابقه حساسی با النصر خواهد داشت. 

باید دید الهلال بدون بهترین بازیکن خود چه عملکردی در بازی‌های پیش رو خواهند داشت و آیا قادر به حفظ رکورد منحصر به فرد خود خواهند بود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز