خبرگزاری کار ایران

ادامه برتری تنیسورهای ایرانی در رقابت‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۶۱

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح ۲ آسیا با برتری نمایندگان ایران ادامه یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 14سال سطح 2 آسیا در زمین‌های هارد کورت عمان برگزار شد. در مسابقات امروز رامتین رافعی با بازیکنی از امارات دیدار کرد که این بازی با برتری مشابه 6 بر صفر نماینده ایران به پایان رسید، کیارش صادقی نیز برابر حریفی از عربستان قرار گرفت که این دیدار با نتایج 6 بر یک و 6 بر 2 به سود تنیسور کشورمان خاتمه یافت. در بخش تیمی نیز کیارش صادقی و رامتین رافعی از ایران برابر تیم یمن 6 بر 2 و 6 بر 3 به برتری دست یافتند.

در بخش دختران عسل فرحبدنیا به مصاف بازیکنی از عمان رفت که در پایان با نتایج مشابه 6 بر صفر حریف خود را شکست داد، هانا شعبانپور نیز با حریفی از ترکمنستان دیدار کرد و موفق شد 6 بر یک و 6 بر صفر به برتری دست یابد. گلسا رحیمیان نیز مقابل نماینده بحرین قرار گرفت که این بازی با برتری 6 بر صفر و 6 بر یک رحیمیان همراه بود.

در تیمی هم عسل فرحبدنیا در کنار بازیکن عمانی برابر تیم بحرین قرار گرفت که این بازی با نتیجه 6 بر 3 و 6 بر صفر به سود تیم ایران و عمان خاتمه یافت.

در این دوره از مسابقات 28 تنیسور از کشورهای ایران، عراق، عمان، یمن، امارات، ترکمنستان، عربستان و بحرین حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز