خبرگزاری کار ایران

ضرورت ورود وزیر ورزش به انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۸۱

ثبت نام انتخابات رییس و هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی تا تاریخ 13 آذر ماه بود

به گزارش ایلنا، در شرایطی که ۱۳ آذر آخرین روز ثبت نام انتخابات رییس و هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی بود، اما این فدراسیون در ۱۱ آذر درخواست برگزاری مجمع انتخابات را به وزارت ورزش اعلام کرد و این سوال را نزد ذینفعان ایجاد کرد که چگونه در شرایطی که هنوز دو روز تا پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداها فرصت باقی است و هنوز هیچ پرونده ای از کاندیداها به وزارت ورزش ارسال نشده است، مجوز برگزاری انتخابات برای این فدراسیون صادر می‌شود!

از راهروهای این فدراسیون شنیده می‌‌شود که برخی عنوان کرده‌اند با وزارتخانه هماهنگ بوده و هفتم بهمن به فاصله یک روز قبل از اتمام دوره چهار ساله ریاست یوسف بهتری، انتخابات برگزار خواهد شد! که در این رابطه نامه ارسالی وزارت ورزش و اعلام هفتم بهمن به عنوان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون به نوعی مهر تاییدی بر تمام گمانه زنی‌های اخیر بود.

سوال اینجاست که تا اول بهمن چگونه تایید صلاحیت مدیریتی و تایید صلاحیت های چهار گانه اخذ خواهد شد و آیا این ذوق زدگی و مکاتبات فدراسیون و وزارت ورزش شائبه برانگیز نیست؟

به طور مشخص در انتخابات اعضای کمیسیون های مربیان، داوران و قهرمانان اکثر آنها از یک سبک خاص هستند که ریاست آن را یکی از مدیران ارشد فدراسیون برعهده دارد.

به عنوان مثال همسر این فرد هم در کمیسیون داوران و هم مربیان انتخاب شده است!

ازطرفی به نظر می‌رسد اطلاع رسانی گسترده ای از طرف فدراسیون انجام نشد تا مربیان، داوران و قهرمانان واجد شرایط در انتخابات کمیسیون ها ثبت نام کنند و ظاهرا این موضوع باعث اعتراضاتی نسبت به نحوه انتخابات کمیسیون ها شده که ورود سازمان بازرسی کل کشور را به انتخابات این فدراسیون می‌طلبد.

حداقل انتظار جامعه رزمی کشور از وزیر ورزش وجوانان انتصاب سرپرستی بیطرف برای این فدراسیون است تا انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی به شکلی عادلانه برگزار شود.

چه بسا در صورت بی توجهی وزارتخانه به مطالبه منطقی ذینفعان و جامعه رزمی کشور، حتی در صورت برگزاری انتخابات، اما با طرح شکایت کاندیداها به دیوان عدالت اداری کار به ابطال انتخابات بکشد کما اینکه در مورد چند فدراسیون از جمله: ژیمناستیک، سوارکاری و کاراته شاهد چنین اتفاقی بودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز