خبرگزاری کار ایران

باغمیشه: پرسپولیس مراقب خط حمله الدحیل باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۴۶

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم الدحیل با داشتن مهاجمی مانند الونگا در خط حمله زهردار و خطرناک است. به همین دلیل باید زهر خط حمله این تیم را بگیریم

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم به دلیل انگیزه بالا می‌تواند مقابل الدحیل موفق شود. 

 بازی پرسپولیس مقابل الدحیل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم بازی روز سه‌شنبه مقابل الدحیل، دیدار سرنوشت‌سازی برای پرسپولیس است که به نوعی تکلیف صعود تیم ما را مشخص می‌سازد و در آن دیدار مسلماً بازیکنان پرسپولیس با انگیزه بالا برای برد و پیروزی تلاش خواهند کرد تا خواسته خود و هواداران میلیونی‌شان را که قلبشان در گرو این پیروزی در بازی بزرگ می‌تپد را برآورده ساخته و صعودشان را به مرحله بعد قطعی سازند.

 بار روانی که برای پیروزی جهت صعود روی پرسپولیس وجود دارد بازیکنان را با استرس مواجه نخواهد ساخت؟

بازی در حضور تماشاگران برای پرسپولیس بزرگترین نعمت است ضمن اینکه سرنوشت پرسپولیس هم در خانه به بازی بازیکنانش و عملکرد خودشان بستگی دارد از این رو بازیکنان با همه توان می‌جنگند تا پیروز شوند. من فکر نمی‌کنم بار روانی خاصی روی بازیکنان پرسپولیس وجود داشته باشد چون پرسپولیس تقریباً همه تیم‌ها را در بازی خانگی‌ شکست داده و تنها در شرایط استثنایی باخت یا مساوی را در ورزشگاه آزادی متحمل شده است. از این رو معتقدم برای بازی سه‌شنبه فقط باید به مسائل مثبت فکر کرد و یک لحظه هم نباید به تساوی و باخت فکر کرد. مسلماً در چنین حالتی و با چنین تفکری هیچ بار روانی روی تیمی که با ذهنیت برد وارد بازی می‌شود وارد نخواهد شد.

 نقاط ضعف و قوت الدحیل را در چه پست‌هایی می‌دانید؟

به نظرم الدحیل با داشتن مهاجمی مانند الونگا در خط حمله زهردار و خطرناک است. به همین دلیل باید زهر خط حمله این تیم را بگیریم و از ضعف خط دفاعی این تیم نهایت بهره را ببریم و برنده شویم. در چنین حالتی حتماً می‌توانیم بهترین شرایط را برای پیروزی پرسپولیس متصور باشیم.

 پرسپولیس در خط حمله و به شکل کلی به لحاظ بازیکن خیلی قوی خصوصاً روی نیمکت در تنگنا قرار دارد. با این وجود شرایط را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

درست است که در خط حمله با کمبود مواجه هستیم اما پرسپولیس با 12-13 بازیکن هم در آسیا بهترین نتایج را گرفته و حتی تا فینال پیش رفته از این رو من معتقدم شاید در خط حمله با کمبودهایی مواجه باشد اما با این وجود در پست‌های دیگر بازیکنان تدثیرگذاری دارد که قادر هستند کار را برای پرسپولیس به بهترین شکل ممکن پیش ببرند.

 نقطه قوت و قابل اتکای پرسپولیس و برگ برنده این تیم را برای بازی مقابل الدحیل در چه منطقه‌ای می‌دانید؟

پرسپولیس در خط دروازه و دفاع بهترین‌ها را دارد اما در خط میانی بازیکنی مانند سروش حضور دارد که به نظرم در کنار سرلک قادرند در نتیجه بازی و شرایط تیمشان نقش تعیین‌کننده‌ای را بازی کنند به همین دلایل من خط میانی را خط مهم تیم خودمان می‌دانم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز