خبرگزاری کار ایران

حسینی: همه بازی‌ها برای ما جدی است/ چادرملو خوب و خطرناک است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۷۴۲

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی پس از تساوی 1-1 مقابل صنعت نفت در نشست خبری اظهار داشت: این دیدار بازی سختی برای ما شد، نیمه اول خوبی نداشتیم و پراشتباه بودیم و حریف در ضد حمله ها می توانست گل های بیشتری بزند.  در نیمه دوم بهتر شدیم و به گل هم رسیدیم و تا دقیقه ۷۵ هم خوب بودیم اما نتوانستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود:صنعت نفت هم تیم خوبی است و آخرین شانس های خود را برای ماندن در لیگ دنبال می کرد، امروز شاهد دیداری بودیم که هر دو تیم می توانستند پیروز شوند، البته امیدوارم درس خوبی از این بازی گرفته باشیم تا در بازی حذفی و سه بازی باقی مانده لیگ خوب و کم اشتباه ظاهر شویم.

حسینی در خصوص حضور نفرات اصلی تیمش در  این دیدار گفت: تیم ما تیمی نیست که بازیکنان زیادی داشته باشد و همه بازی ها برای ما جدی است، اگر برنده می شدیم یک پله بالاتر می رفتیم و این بازی برای ما مهم بود.

وی در خصوص مصاف تیمش در جام حذفی بیان کرد: چادرملو تیم خوبی بوده که در جمع هشت تیم برتر جام حذفی قرار گرفته و در لیگ دسته اول هم دوم است. با تیم خوب و خطرناکی بازی داریم و شرایط برای ما سخت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز