خبرگزاری کار ایران

ربیعی: نباید پشت رحمتی و نساجی خالی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۲۲۳

سرمربی ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش برابر نساجی عنوان کرد: هواداران نساجی از سیدمهدی رحمتی حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، با وجود پیروزی تیمش برابر تیم نساجی ، از مردم مازندران و هواداران این تیم درخواست کرد که از سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی برای ادامه کار در این تیم حمایت کنند.

ربیعی در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر نساجی گفت: زمانی که در مس کرمان بودم، با پنج شکست متوالی، مورد حمایت باشگاه، هواداران و مردم کرمان قرار گرفتم و این حمایت‌ها باعث شد تا بعدها روند نتیجه‌گیری تیم شروع شد. تیم نساجی در شرایطی است که نیاز به انرژی مثبت و حمایت دارد و اکنون مقطعی نیست که پشت این تیم را خالی کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست از عملکرد شاگردانش قدردانی کرد و ادامه داد: فوتبال با برنامه‌ای را به نمایش گذاشتیم و بابت این پیروزی و تلاش‌شان تبریک و خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان من تا امشب حق خوشحالی دارند اما از فردا بازی با نساجی فراموش می‌شود و باید برای بازی‌های مهم بعدی آماده شوند.

سرمربی ذوب آهن  همچنین گفت: دو تیم بازی خوب و با کیفیتی را به نمایش گذاشتند و ما با برنامه‌ای که در نیمه دوم داشتیم در بهترین شرایط زمانی به گل برتری و پیروزی بخش رسیدیم. نساجی هم تیم خوب و دارای مهره‌های با کیفیت است و کادر فنی و هواداران خونگرمی دارد. امیدوارم این تیم در آینده موفق شود.

ذوب آهن اصفهان با کسب ۳ امتیاز بازی برابر تیم نساجی در جدول رده بندی مسابقات ۱۸ امتیازی شد و در جمع مدعیان بالای جدول قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز